![]() |
Romet i komar - identyfikacja - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=21) +---- Dział: Identyfikacja modeli (/forumdisplay.php?fid=145) +---- Wątek: Romet i komar - identyfikacja (/showthread.php?tid=43080) |
Romet i komar - identyfikacja - ApriliaMxByLaxa - 25-02-2017 20:16:09 Witam. Zacznijmy może od rometa ! Proszę o identyfikację który to model rometa ( mam wątpliwośći romet ogar 205 czy romet 50-T1 ) . Podam tutaj informacje które mogę pomóc -filtr powietrza wraz z "skrzynką" -skrzynia 3 biegowa -kluczyk w lampie -niklowane/chromowane wsporniki błotnika przedniego -niklowana kedra baku -silnik 019 ![]() ![]() Teraz przejdźmy do ramy z komara . Założenie jest takie aby z tej ramy powstał motorower z takimi samymi podzespołami jak opuszczał fabrykę . Na sam widok ramy jaki może to być model ? Dokupiłem również silnik lecz prosiłbym o identyfikację tech. czy mógłby on siedzieć w tej ramie tak aby wszystko było jak w orginale ? Ktoś może zidentyfikować silnik jaki to dokładnie jest i w jakich modelach był montowany ? Ktoś przy nim grzebał na 100% bo dekiel od str iskrownika był z jakiegoś rometa i pytanie czy tam jest coś co w tym modelu silnika być nie powinno ( cylinder/gaźnik) ![]() ![]() ![]() ![]() Dziękuję i pozdrawiam RE: Romet i komar - identyfikacja - rafi555 - 25-02-2017 20:22:46 romet 50t1 i romet komar 2351 a i silnik to s38 z automatem zmiany biegów od 023 RE: Romet i komar - identyfikacja - ApriliaMxByLaxa - 25-02-2017 20:29:31 (25-02-2017 20:22:46)rafi555 napisał(a): romet 50t1 i romet komar 2351 Taki silnik s38 z automatem biegów od 023 nie wychodził , prawda ? Z tego co wiem co w komarze 2351 był montowany s38 na kopkę a biegi nadal w ręce ( nieoficjalnie wiem) czyli jak "wyrzucę" ( jest taka opcja ? ) ten automat biegów na nogę i zrobię normalnie biegi na linkę to ten silnik powinien być teoretycznie oryginalnie montowany w komarze 2351 prawda ? RE: Romet i komar - identyfikacja - rafi555 - 25-02-2017 20:37:36 nie było s38 z biegami nożnymi (były 025) w 2351 był montowany s38 (biegi w ręce) musisz jeszcze zamontować wodzik na dziurkę i wtedy tylko ręczny automat i masz czystego s38 jeszcze zmień wałek główny (ten na którym jest kopniak) bo masz z 023 RE: Romet i komar - identyfikacja - ApriliaMxByLaxa - 25-02-2017 20:53:22 Byłbyś uprzejmy podać jakieś zdjęcie poglądowe jaki wałek na kopnik powinien być zamontowany w tym modelu ? Hmm okej czyli silnik o którym wspominałem wyżej to 025 na 100% .Najłatwiej będzie gdy się poprostu zamienię silnik za silnik bo szkoda go psuć ![]() RE: Romet i komar - identyfikacja - rafi555 - 25-02-2017 22:52:07 nie twój to s38 co do wałka nie jestem pewny na 100% u kolegi Wrzoseek jest taki sam RE: Romet i komar - identyfikacja - ApriliaMxByLaxa - 26-02-2017 00:14:24 A jak myślisz - twoimzdaniem istnieje fizyczna możliwość przerobienia tego silnika na normalne s38 ? Przyjrzyj się osłonie zębatki i jej wyprofilowaniu w moim silniku i w silniku s38 - jest inna RE: Romet i komar - identyfikacja - rafi555 - 26-02-2017 00:18:21 jaką osłonę zębatki automat zmiany biegów 2b jak i 3b to jedna całość metalowa blaszka i wodziki s38 ma tylko taką wytłoczkę po za tym 025 ma inny dekiel zapony-co za tym idzie inne kartery po za tym w karterze masz przelot na linkę RE: Romet i komar - identyfikacja - ApriliaMxByLaxa - 26-02-2017 00:24:23 Wiem zgadzam sie i to na bank s38 przerobiony poprostu ![]() RE: Romet i komar - identyfikacja - ApriliaMxByLaxa - 28-02-2017 23:00:28 Mam jeszcze pytanko - czy takie siedzonko brązowe jak mam w komarku ( patrz wyzej) było oryginalnie produkowane czy poprostu jakiś tapicer dorobił ? Jak myślicie ? Potrzebuje konkret dowody ![]() |