Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Komar 2350 czy to tak ma być. - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221)
+--- Wątek: Komar 2350 czy to tak ma być. (/showthread.php?tid=41769)



Komar 2350 czy to tak ma być. - Mechaniór - 02-10-2016 14:06:31

Jako iż że się ucze i jestem dupa a nie mechanik to potrzebuje porady. Czy w komarze podczas wrzucenia 1 napęd odrazu ma być przekazywany na koło czy dopiero jak puści się dźwignie sprzęgła bo mam mały problem. Mianowicie jak wrzuce 1 i nie dodam gazu to zgaśnie co wygląda jakby tarcze były zjechane albo to był cel inżynierów. Proszę o jakieś konkretne porady


RE: Komar 2350 czy to tak ma być. - Odrestaurator - 02-10-2016 14:12:40

No jak wrzucisz jedynkę to dopiero jak puścisz sprzęgło ma ruszać, logiczne chyba. Na razie masz jakiś pół-automat Big Grin


RE: Komar 2350 czy to tak ma być. - AliveC4T - 02-10-2016 14:17:27

Oczywiście że dopiero po puszczeniu dźwigni sprzęgła :F. Napewno nagłe gaśnięcie przy próbie ruszenia nie jest zamysłem inżynierów, choćby nie wiem jak się upili. To że trzeba dodawać gazu przy ruszaniu to normalna rzecz, to jest 50ccm a nie kilkudziesięcio konny samochód, tutaj mamy znikomą ilość momentu obrotowego, dlatego przy ruszaniu oraz przed zmianą biegów trzeba nadkładać obrotów.


RE: Komar 2350 czy to tak ma być. - Mechaniór - 02-10-2016 14:40:03

Znaczy AliveC4T ja wiem ale pytałem tylko czy tak ma być bo mnie dziwiło że w simsonie tak nie było a w komarze jakoś mam choć mówimy o 2 innych pojazdach ,ale podobnej budowie silnika. Ogółem to dzięki, tarcze idą do wymiany.


RE: Komar 2350 czy to tak ma być. - rafi555 - 02-10-2016 16:16:04