Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
problem z magnetem - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221)
+--- Wątek: problem z magnetem (/showthread.php?tid=40410)



problem z magnetem - mari98 - 08-06-2016 15:11:53

Po wymianie glowicy magnet nie chce sie ruszyc czym moze byc to spowodowane
Ps sorka za bledy ale pisze z komury


RE: problem z magnetem - Rafku - 08-06-2016 16:49:01

Pewnie tłok się blokuje o głowicę albo coś skoro przy zapłonie nic nie było grzebane


Zmieniaj komUrę


RE: problem z magnetem - mari98 - 08-06-2016 17:31:08

Znaczy cofnąłem troszkę zapłon bo z gaźnika dym buchał


RE: problem z magnetem - Rafku - 08-06-2016 17:55:39

To jaki problem teraz wziąć jakieś światło i zobaczyć jak wygląda styk cewek z magnesami magneta?

No chyba, że cały stojan jest źle przykręcony?


Magneto w ogóle dobrze założone?


RE: problem z magnetem - mari98 - 08-06-2016 19:20:11

Magneta nie wykręcałem

Dobra chyba znalazłem przyczynę jak jest bez świecy to jest dobrze problem się zaczyna jak świece wkręcę wtedy magnet nie chce ruszać :/ pytanie tylko dlaczego i jak to naprawić ?


RE: problem z magnetem - Jaro5 - 09-06-2016 09:01:42

Głowica pewnie splanowana za mocno, uszczelkę dałeś?


RE: problem z magnetem - mari98 - 09-06-2016 11:00:59

Tak dałem uszczelkę
Splanowana czyli ?


RE: problem z magnetem - Jaro5 - 09-06-2016 20:44:16

Splanowana czyli zeszlifowana.


RE: problem z magnetem - mari98 - 09-06-2016 21:33:45

Nie ma na to żadnej rady ?


RE: problem z magnetem - KOq - 29-06-2016 16:48:21

Zdejmij głowicę i kopnij.


RE: problem z magnetem - LiSiC - 29-06-2016 22:09:38

Przy demontażu głowicy odkręcałeś może kolanko i gaźnik? Mi zerwało klin po wymianie głowicy, potem jak wymieniłem klin było słychać dziwny dźwięk jakby coś dmuchało i wał strasznie ciężko chodził, okazało się że cylek się delikatnie kantnął bo miałem gwint z kolanka zjechany i go podniosło z jednej strony. Zdjąłem gaźnik, odkręciłem kolanko, potem skręciłem cylek i głowicę razem i następnie gaźnik i kolanko zamontowałem z powrotem. Potem wszystko już chodziło.

W razie splanowanej głowicy potrzebowałbyś grubszej podkładki pod głowicą. Ja mam splanowaną głowicę i poprzedni właściciel dorobił do tego drewnianą podkładkę, ale ja myślę żeby zrobić aluminiową.