![]() |
problem z magnetem - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221) +--- Wątek: problem z magnetem (/showthread.php?tid=40410) |
problem z magnetem - mari98 - 08-06-2016 15:11:53 Po wymianie glowicy magnet nie chce sie ruszyc czym moze byc to spowodowane Ps sorka za bledy ale pisze z komury RE: problem z magnetem - Rafku - 08-06-2016 16:49:01 Pewnie tłok się blokuje o głowicę albo coś skoro przy zapłonie nic nie było grzebane Zmieniaj komUrę RE: problem z magnetem - mari98 - 08-06-2016 17:31:08 Znaczy cofnąłem troszkę zapłon bo z gaźnika dym buchał RE: problem z magnetem - Rafku - 08-06-2016 17:55:39 To jaki problem teraz wziąć jakieś światło i zobaczyć jak wygląda styk cewek z magnesami magneta? No chyba, że cały stojan jest źle przykręcony? Magneto w ogóle dobrze założone? RE: problem z magnetem - mari98 - 08-06-2016 19:20:11 Magneta nie wykręcałem Dobra chyba znalazłem przyczynę jak jest bez świecy to jest dobrze problem się zaczyna jak świece wkręcę wtedy magnet nie chce ruszać :/ pytanie tylko dlaczego i jak to naprawić ? RE: problem z magnetem - Jaro5 - 09-06-2016 09:01:42 Głowica pewnie splanowana za mocno, uszczelkę dałeś? RE: problem z magnetem - mari98 - 09-06-2016 11:00:59 Tak dałem uszczelkę Splanowana czyli ? RE: problem z magnetem - Jaro5 - 09-06-2016 20:44:16 Splanowana czyli zeszlifowana. RE: problem z magnetem - mari98 - 09-06-2016 21:33:45 Nie ma na to żadnej rady ? RE: problem z magnetem - KOq - 29-06-2016 16:48:21 Zdejmij głowicę i kopnij. RE: problem z magnetem - LiSiC - 29-06-2016 22:09:38 Przy demontażu głowicy odkręcałeś może kolanko i gaźnik? Mi zerwało klin po wymianie głowicy, potem jak wymieniłem klin było słychać dziwny dźwięk jakby coś dmuchało i wał strasznie ciężko chodził, okazało się że cylek się delikatnie kantnął bo miałem gwint z kolanka zjechany i go podniosło z jednej strony. Zdjąłem gaźnik, odkręciłem kolanko, potem skręciłem cylek i głowicę razem i następnie gaźnik i kolanko zamontowałem z powrotem. Potem wszystko już chodziło. W razie splanowanej głowicy potrzebowałbyś grubszej podkładki pod głowicą. Ja mam splanowaną głowicę i poprzedni właściciel dorobił do tego drewnianą podkładkę, ale ja myślę żeby zrobić aluminiową. |