Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Ogar 200 cylinder 40mm - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Dział: Części zamienne (/forumdisplay.php?fid=225)
+--- Wątek: Ogar 200 cylinder 40mm (/showthread.php?tid=36920)

Strony: 1 2


Ogar 200 cylinder 40mm - marvel34 - 31-08-2015 15:51:21

Mam pytanko otóż czytałem już wiele opinii na temat cylindrów pseudo 60ccm i tu pytanko czy się to opłaca otóż moja 50 jest zatarta i myślałem właśnie nad tym zestawem i tu takie pytania ...
- Czy gaźnik i zapłon wyrabia?
- Jak ma się wał przy tym zestawie ?
- I czy głowica pasuje oryginalna ?


RE: Ogar 200 cylinder 40mm - pawel_2540 - 31-08-2015 15:58:41

1. tak wyrabia
2. wał ma się tak samo jak na 50, ponieważ jet to tylko 55
3. tak głowica pasuje oryginalna.
Miałem ten cylinder w paru maszynkach i polecam.


RE: Ogar 200 cylinder 40mm - marvel34 - 31-08-2015 16:09:16

Dzięki za opinie Wink a jakaś różnica jest w jeździe ?


RE: Ogar 200 cylinder 40mm - pawel_2540 - 31-08-2015 17:24:18

Jest troszeczkę zrywniejszy i szybszy.


RE: Ogar 200 cylinder 40mm - Kanilox - 31-08-2015 18:18:39

55ccm czyli teoretycznie 10% większy moment obrotowy.
Ja w tym tygodniu zamawiam czeskie tłoki średnicy 41mm czyli prawidziwe 60ccm, wtedy jest koło 20% większy moment obrotowy.
Gdybyś był chętny to pisz do mnie, mozliwe że będę gotowe zestawy sprzedawał z cylindrem po szlifie.


RE: Ogar 200 cylinder 40mm - KeiSangi - 31-08-2015 19:26:29

Ogar i tak nie ma kopa i nie pasuje głowica, trzeba zjechać kant.
Mam CX40 i nie zakładaj tego gówna, lepiej 38 Almot na czeskim tłoku.


RE: Ogar 200 cylinder 40mm - marvel34 - 31-08-2015 22:26:46

No właśnie każdy ma inne zdanie :/


RE: Ogar 200 cylinder 40mm - Ziomek Edek - 31-08-2015 23:43:53

Głowica w 100% pasuje. Jak 40mm to tylko almotu. Miałem kiedyś 55ccm ale cx i nie polecam. Okna i kanały w cylindrze zrobione na od!&$*#ol.... i do tego nie zowalizowany tłok, który puchnie. Najlepiej założyć czeski cyl na 2p tłoku.


RE: Ogar 200 cylinder 40mm - pawel_2540 - 31-08-2015 23:56:40

Ja właśnie miałem CX i sobię go chwale miałem w ogarze 200 i w kadecie i wszystko było cacy, jak się dobrze dotrze to będzie dobrze chodzić. Ja docierałem 1500km i było w porządku.


RE: Ogar 200 cylinder 40mm - Przemi998 - 01-09-2015 00:22:53

Ja mam chińską 60 (55cm3) i nie narzekam coś tam więcej mocy przybyło ale nie wiele Wink


Odp: Ogar 200 cylinder 40mm - Latos - 01-09-2015 06:53:24

Dociera sie 1500 km ale chtba samochod


RE: Ogar 200 cylinder 40mm - KeiSangi - 01-09-2015 08:58:04

(31-08-2015 23:43:53)Ziomek Edek napisał(a):  Głowica w 100% pasuje. Jak 40mm to tylko almotu. Miałem kiedyś 55ccm ale cx i nie polecam. Okna i kanały w cylindrze zrobione na od!&$*#ol.... i do tego nie zowalizowany tłok, który puchnie. Najlepiej założyć czeski cyl na 2p tłoku.
To dlaczego mi się tłok blokował skoro pasuje?


RE: Ogar 200 cylinder 40mm - Conqeror - 01-09-2015 12:26:20

(31-08-2015 17:24:18)pawel_2540 napisał(a):  Jest troszeczkę zrywniejszy i szybszy.

Guzik jest szybszy. Elastyczność może i tak ale okienka są mniejsza przez co osiąga niższe obroty. Najlepjej z czecha wybić tulej, przerobić, kupić dobry tłok i szlif.

(01-09-2015 08:58:04)KeiSangi napisał(a):  To dlaczego mi się tłok blokował skoro pasuje?

Podejrzewam chińską niedokładność, albo brak uszczelki pod cylindrem/ głowicą


RE: Ogar 200 cylinder 40mm - pawel_2540 - 01-09-2015 12:30:54

(01-09-2015 12:26:20)Conqeror napisał(a):  Guzik jest szybszy. Elastyczność może i tak ale okienka są mniejsza przez co osiąga niższe obroty. Najlepjej z czecha wybić tulej, przerobić, kupić dobry tłok i szlif.

To zależy na jaki egzemplarz trafisz, akurat w moim przypadku okna były większe i była poprawa przyśpieszenia i prędkości.


RE: Ogar 200 cylinder 40mm - KeiSangi - 01-09-2015 13:15:14

(01-09-2015 12:26:20)Conqeror napisał(a):  
(31-08-2015 17:24:18)pawel_2540 napisał(a):  Jest troszeczkę zrywniejszy i szybszy.

Guzik jest szybszy. Elastyczność może i tak ale okienka są mniejsza przez co osiąga niższe obroty. Najlepjej z czecha wybić tulej, przerobić, kupić dobry tłok i szlif.

(01-09-2015 08:58:04)KeiSangi napisał(a):  To dlaczego mi się tłok blokował skoro pasuje?

Podejrzewam chińską niedokładność, albo brak uszczelki pod cylindrem/ głowicą
W jawce nie ma uszczelki pod głowicę.