![]() |
Ogar 200 cylinder 40mm - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Części zamienne (/forumdisplay.php?fid=225) +--- Wątek: Ogar 200 cylinder 40mm (/showthread.php?tid=36920) Strony: 1 2 |
Ogar 200 cylinder 40mm - marvel34 - 31-08-2015 15:51:21 Mam pytanko otóż czytałem już wiele opinii na temat cylindrów pseudo 60ccm i tu pytanko czy się to opłaca otóż moja 50 jest zatarta i myślałem właśnie nad tym zestawem i tu takie pytania ... - Czy gaźnik i zapłon wyrabia? - Jak ma się wał przy tym zestawie ? - I czy głowica pasuje oryginalna ? RE: Ogar 200 cylinder 40mm - pawel_2540 - 31-08-2015 15:58:41 1. tak wyrabia 2. wał ma się tak samo jak na 50, ponieważ jet to tylko 55 3. tak głowica pasuje oryginalna. Miałem ten cylinder w paru maszynkach i polecam. RE: Ogar 200 cylinder 40mm - marvel34 - 31-08-2015 16:09:16 Dzięki za opinie ![]() RE: Ogar 200 cylinder 40mm - pawel_2540 - 31-08-2015 17:24:18 Jest troszeczkę zrywniejszy i szybszy. RE: Ogar 200 cylinder 40mm - Kanilox - 31-08-2015 18:18:39 55ccm czyli teoretycznie 10% większy moment obrotowy. Ja w tym tygodniu zamawiam czeskie tłoki średnicy 41mm czyli prawidziwe 60ccm, wtedy jest koło 20% większy moment obrotowy. Gdybyś był chętny to pisz do mnie, mozliwe że będę gotowe zestawy sprzedawał z cylindrem po szlifie. RE: Ogar 200 cylinder 40mm - KeiSangi - 31-08-2015 19:26:29 Ogar i tak nie ma kopa i nie pasuje głowica, trzeba zjechać kant. Mam CX40 i nie zakładaj tego gówna, lepiej 38 Almot na czeskim tłoku. RE: Ogar 200 cylinder 40mm - marvel34 - 31-08-2015 22:26:46 No właśnie każdy ma inne zdanie :/ RE: Ogar 200 cylinder 40mm - Ziomek Edek - 31-08-2015 23:43:53 Głowica w 100% pasuje. Jak 40mm to tylko almotu. Miałem kiedyś 55ccm ale cx i nie polecam. Okna i kanały w cylindrze zrobione na od!&$*#ol.... i do tego nie zowalizowany tłok, który puchnie. Najlepiej założyć czeski cyl na 2p tłoku. RE: Ogar 200 cylinder 40mm - pawel_2540 - 31-08-2015 23:56:40 Ja właśnie miałem CX i sobię go chwale miałem w ogarze 200 i w kadecie i wszystko było cacy, jak się dobrze dotrze to będzie dobrze chodzić. Ja docierałem 1500km i było w porządku. RE: Ogar 200 cylinder 40mm - Przemi998 - 01-09-2015 00:22:53 Ja mam chińską 60 (55cm3) i nie narzekam coś tam więcej mocy przybyło ale nie wiele ![]() Odp: Ogar 200 cylinder 40mm - Latos - 01-09-2015 06:53:24 Dociera sie 1500 km ale chtba samochod RE: Ogar 200 cylinder 40mm - KeiSangi - 01-09-2015 08:58:04 (31-08-2015 23:43:53)Ziomek Edek napisał(a): Głowica w 100% pasuje. Jak 40mm to tylko almotu. Miałem kiedyś 55ccm ale cx i nie polecam. Okna i kanały w cylindrze zrobione na od!&$*#ol.... i do tego nie zowalizowany tłok, który puchnie. Najlepiej założyć czeski cyl na 2p tłoku.To dlaczego mi się tłok blokował skoro pasuje? RE: Ogar 200 cylinder 40mm - Conqeror - 01-09-2015 12:26:20 (31-08-2015 17:24:18)pawel_2540 napisał(a): Jest troszeczkę zrywniejszy i szybszy. Guzik jest szybszy. Elastyczność może i tak ale okienka są mniejsza przez co osiąga niższe obroty. Najlepjej z czecha wybić tulej, przerobić, kupić dobry tłok i szlif. (01-09-2015 08:58:04)KeiSangi napisał(a): To dlaczego mi się tłok blokował skoro pasuje? Podejrzewam chińską niedokładność, albo brak uszczelki pod cylindrem/ głowicą RE: Ogar 200 cylinder 40mm - pawel_2540 - 01-09-2015 12:30:54 (01-09-2015 12:26:20)Conqeror napisał(a): Guzik jest szybszy. Elastyczność może i tak ale okienka są mniejsza przez co osiąga niższe obroty. Najlepjej z czecha wybić tulej, przerobić, kupić dobry tłok i szlif. To zależy na jaki egzemplarz trafisz, akurat w moim przypadku okna były większe i była poprawa przyśpieszenia i prędkości. RE: Ogar 200 cylinder 40mm - KeiSangi - 01-09-2015 13:15:14 (01-09-2015 12:26:20)Conqeror napisał(a):W jawce nie ma uszczelki pod głowicę.(31-08-2015 17:24:18)pawel_2540 napisał(a): Jest troszeczkę zrywniejszy i szybszy. |