silnik charta - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Problemy techniczne - Silnik, przeniesienie napędu (/forumdisplay.php?fid=221) +--- Wątek: silnik charta (/showthread.php?tid=32515) Strony: 1 2 |
silnik charta - kamillo23 - 10-02-2015 11:06:46 Witam uporałem się z elektryka czas na silnik mam 2 pytania 1 czy do wymiany łożysk i simer. trzeba rozpoławiać silnik ? 2 gdy do wymiany są pierścienie ale tłok i cylinder są ok to można założyć tylko nowe pierścienie ? .Gdzie kupić takie do charta bo na allegro to chyba jakieś lipne i wszystkie tej samej firmy RE: silnik charta - TheNight - 10-02-2015 11:09:14 Simmering bez rozpoławiania możesz wymienić tylko od strony zapłonu Bez rozpoławiania się nie obejdzie. Najlepiej wymienić tłok i pierścienie ale jeśli nowy pierścień na starym tłoku nie ma dużych luzów to zakładaj RE: silnik charta - kokosek - 10-02-2015 12:04:49 The night głupoty gadasz z oby dwóch stron wymienisz Simmering bez rozpolowienia wymienisz z oby dwóch stron Wysłane z mojego D2303 RE: silnik charta - kamillo23 - 10-02-2015 12:40:40 A gdzie kupić pierścienie bo te na allegro to nie wiem . I jak mają być ustawione zamki względem cylindra . a tak po za tym to szlifu nie ma co robić jak rys niema co nie? RE: silnik charta - TheNight - 10-02-2015 12:46:22 (10-02-2015 12:04:49)kokosek napisał(a): The night głupoty gadasz z oby dwóch stron wymienisz Simmering bez rozpolowienia wymienisz z oby dwóch stronAle od strony zapłonu jest najlepiej dostępny. RE: silnik charta - kokosek - 10-02-2015 12:50:11 (10-02-2015 12:46:22)TheNight napisał(a):Z drugiej strony nie wiem jaki problem Widzisz, dostęp uwierz mi ze jest identyczny(10-02-2015 12:04:49)kokosek napisał(a): The night głupoty gadasz z oby dwóch stron wymienisz Simmering bez rozpolowienia wymienisz z oby dwóch stronAle od strony zapłonu jest najlepiej dostępny. Wysłane z mojego D2303 RE: silnik charta - kamillo23 - 10-02-2015 12:57:55 I tak będę rozpoławiał bo łożyska będę wymieniał chciałbym zając się tematem pierścieni i cylindra wyżej napisałem o co kaman RE: silnik charta - stqc - 10-02-2015 15:04:08 simering kosy nie wymienisz bezx połówki RE: silnik charta - mjurzak - 10-02-2015 15:36:20 Nie koniecznie jak cylek nie ma rys to znaczy, że nie trzeba robić szlifu, bo np tłok może mieć duży luz w cylindrze to wtedy wskazany jest szlif, sprawdź czy cylinder ma "próg" na samej górze. RE: silnik charta - kamillo23 - 10-02-2015 17:10:47 Uważam że obejdzie się bez szlifu wymienieni tylko pierścienie . Lecz pojawił się mały problem potrzebuje ściągacza do magneta i nie wiem jaki na allegro są ale pisze ogulnie że do Romera nie wiem jaki do charta kupić RE: silnik charta - TheNight - 10-02-2015 17:20:12 To jest raczej to samo magneto co w 023/019/017 więc raczej nie ma różnicy jakie. RE: silnik charta - kamillo23 - 10-02-2015 17:49:33 No właśnie muszę mieć pewność RE: silnik charta - kokosek - 10-02-2015 17:52:52 ten sam ściągacz co w 023 itd. RE: silnik charta - kamillo23 - 10-02-2015 18:06:04 Ok dzięki wszystkim za odpowiedzi kupuje ściągacz i biorę się dalej do roboty RE: silnik charta - Stachu.G - 10-02-2015 19:56:23 (10-02-2015 17:20:12)TheNight napisał(a): To jest raczej to samo magneto co w 023/019/017 więc raczej nie ma różnicy jakie. To nie jest identyczne koło, ma co najwyżej ten sam rozmiar gwintu. Dlaczego upierasz się co do samej wymiany pierścieni? |