Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
[Pony] Jak naprawić moją motorynkę? Od czego zacząć?? - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Dział: Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=21)
+---- Dział: Romet Pony (/forumdisplay.php?fid=135)
+---- Wątek: [Pony] Jak naprawić moją motorynkę? Od czego zacząć?? (/showthread.php?tid=27273)

Strony: 1 2


Jak naprawić moją motorynkę? Od czego zacząć?? - Robix - 07-07-2014 16:04:57

Siemano, mam takie pytanie.... Otóż, wyciągnąłem z garażu dzisiaj motorynkę Romet Pony 50M2, która ma już dobre 5 lat lub więcej Big Grin Pamiętam, że brat kiedyś nią jeździł i działała. Ściągnąłem ją i nie wiem do czego się najpierw zabrać - jestem zielony jeszcze na temat tej motorynki, bo pierwszy raz się spotykam z motoryzacją Big Grin i nie wiem nawet jak sprawdzić czy coś działa, czy jest sprawna część, np. silnik Big Grin I prosiłbym o pomoc, ponieważ chcę "odnowić" motorynkę Romet Pony 50M2 i jeździć sobie nią po nie miałem jeszcze okazji pojeździć Big Grin Piszcie, co mam zrobić itp. Dodałem kilka zdjęć, ale myślę, że chyba nie wystarczą Big Grin Jak coś to dodam czy coś Big Grin Proszę o POMOC! Smile Z Góry dziękuję! Wink


RE: Jak naprawić moją motorynkę? Od czego zacząć?? - Jakchwal205 - 07-07-2014 16:10:13

weź klucz do świecy i do góry silnika jest świeca wykręć ją włuż w ten kabel dotknij głowicy i kopnij kopką jeśli będzie iskra to dobrze...weź spytaj taty on napewno będzie wiedział albo brat


RE: Jak naprawić moją motorynkę? Od czego zacząć?? - DominiX - 07-07-2014 16:13:17

Zdjęć nie ma Tongue

Sprawdź czy wgl opala jeśli nie to na pych.
jeśli nie zapali to sprawdź czy jest iskra i wyczyść gaznik
wymień świecę ma iskre f75
po tych zabiegach powinien odpalić Smile
i nalej parę ml paliwa bezpośrednio pod świecę


RE: Jak naprawić moją motorynkę? Od czego zacząć?? - Robix - 07-07-2014 16:25:19