Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
Strzela z gaźnika i tłumika - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Inne jednoślady PRLu (/forumdisplay.php?fid=174)
+--- Dział: Inne - Problemy techniczne (/forumdisplay.php?fid=194)
+--- Wątek: Strzela z gaźnika i tłumika (/showthread.php?tid=24804)



Strzela z gaźnika i tłumika - Grubek15 - 17-04-2014 15:14:10

Przed chwilą czyściłem gaźnik , dysze itp. i też kranik i cały bak. Przepłukałem złożyłem. I jak odpaliłem daje gaz na full ''buu'' i tak muszę gazować,aż się odetka. I jak jade na dwójce to zdarza się,że strzeli pare razy z gaźnika,a jak np. zakręcam na jedynce i daje gazu i dusi się i gaśnie. Zapali ,ale nie mogę naciskać gazu ,bo się będzie dusił i zgaśnie. Musiałem go kopać ze 20 razy ,żeby ruszył normalnie i wtedy podczas gazowania ,żeby się odetkał też strzelił z tłumika. Jeśli coś jest z zapłonem to proszę o dokładną instrukcje ,bo jestem zielony :F Wiem tylko,że trzeba lewą osłonke silnika odkręcić i jest magnet i tym się reguluje chyba. HELP :F


RE: Strzela z gaźnika i tłumika - DominiX - 17-04-2014 15:38:46

ale co ci sue tam zatyka? jesli przed czyszczeniem gaziora bylo dobrze a po nie to znaczy ze cos z gaznikiem Tongue


RE: Strzela z gaźnika i tłumika - Grubek15 - 17-04-2014 15:43:10

Dodam ,że jak zakryłem ręką filtr powietrza to się ładnie wkręcał ,a jak odkryłem dusił się ,może być ,że za dużo powietrza dostaje?


RE: Strzela z gaźnika i tłumika - Likor - 17-04-2014 16:15:32

Wsadź stożek, może pomorze :F


RE: Strzela z gaźnika i tłumika - lada97 - 17-04-2014 16:26:51

Sprawdź szczelność łączenia gaźnika z cylinderm, simering od strony zapłonu. Możesz od razu simer wymienić nie zaszkodzi a może pomóc.


RE: Strzela z gaźnika i tłumika - bartoszek5k - 17-04-2014 16:30:12