![]() |
[Ogar 205] Remont 023 - Wersja do druku +- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl) +-- Dział: Motorowery i motocykle Romet (/forumdisplay.php?fid=13) +--- Dział: Inne pytania (/forumdisplay.php?fid=21) +---- Dział: Romet Ogar 205 (/forumdisplay.php?fid=142) +---- Wątek: [Ogar 205] Remont 023 (/showthread.php?tid=22302) |
Remont 023 - komarek2 - 29-01-2014 11:52:56 Witam Ile kosztowałby mnie remont kapitalny silnika 023 Wymieniłbym : Wał Łożyska Simeringi Tarcze sprzęgłowe Tłok Pierścienie Uszczelki I co jeszcze myślicie o tych wałach , tłokach i pierścieniach dzisiejszej produkcji ![]() RE: Remont 023 - stqc - 29-01-2014 12:24:10 Tak ciężko policzyć podstawiając ceny z Allegro ![]() Zależy czy chcesz lepsze czy gorsze części, lecz można wiele części od innego moto dać np. tłok od Honyd MB/DIO itp, korbowód od Sendy i to są części które napewno będą jeszcze lepsze niż ZMD ![]() To tak jakby liczył lepsze części to Wał regeneracja twojego plus korbowód od Sendy to ok 150-160zł łożyska ok 100zł Simeringi ok 20zł Tarcze sprzęgła ok 15zł Tłok i pierścienie ok 50zł Szlif cylindra ok 50zł Materiał na uszczelki ok 40zł Plus do tego napewno dojdą jakieś duperele typu silikon, popychacz sprzęgła, tulejki silnika itp i wyjdzie ok 500zł ![]() ![]() RE: Remont 023 - komarek2 - 29-01-2014 12:42:42 szlif cylindra mi nie potrzebny RE: Remont 023 - LukaszzT1 - 29-01-2014 12:43:28 Tak trudno zobaczyć ceny na allegro i sobie policzyć ?? RE: Remont 023 - stqc - 29-01-2014 12:45:40 (29-01-2014 12:42:42)komarek2 napisał(a): szlif cylindra mi nie potrzebny Słabo doinformowany jesteś ![]() RE: Remont 023 - Czechu - 29-01-2014 12:59:07 Ja jak robiłem remont to za tłok+ pierścienie sworzeń i zabezpieczenia,simeringi, łożyska, uszczelki to zapłaciłem 100zł (29-01-2014 12:45:40)stqc napisał(a):Chyba nie ma 38mm bo nominał to 39mm(29-01-2014 12:42:42)komarek2 napisał(a): szlif cylindra mi nie potrzebny RE: Remont 023 - stqc - 29-01-2014 15:59:54 Dlatego piszę że jak znajdzie tłok 38mm do Hondy to jest MISTRZEM, przecież wiem zę nomianł to 39mm ![]() RE: Remont 023 - nie_mientki - 29-01-2014 16:09:12 Estekuce, nie to że coś, ale to Ty wyskoczyłeś z tym tłokiem od Hondy i potem mu wmawiasz że nie znajdzie odpowiedniego. RE: Remont 023 - stqc - 29-01-2014 16:27:56 Nie chodzi o to lecz on pisał że szlifa nie musi robić, a jak wymieniać tłok to raczej jasna sprawa że szlif trzeba zrobić, a z tłokiem to chodzi o to że na 38mm nie znajdzie jak coś to tylko 39mm i nie niżej ![]() RE: Remont 023 - dawidbarganski - 29-01-2014 16:31:47 WAŁY I TŁOKI DZISIEJSZEJ PRODUKCJI TO KUPA ZŁOMU POSTARAJ SIĘ DOSTAĆ ORYGINAŁY RE: Remont 023 - bartoszek5k - 29-01-2014 21:51:53 (29-01-2014 12:59:07)Czechu napisał(a): Ja jak robiłem remont to za tłok+ pierścienie sworzeń i zabezpieczenia,simeringi, łożyska, uszczelki to zapłaciłem 100zł To ciekawe jakiej jakości są te części. Dobre łożyska kosztują ok 20zł/szt. + tłok też trzeba liczyć koło 20-30zł+ inne pierdoły RE: Remont 023 - szopen45 - 29-01-2014 22:33:39 (29-01-2014 16:31:47)dawidbarganski napisał(a): WAŁY I TŁOKI DZISIEJSZEJ PRODUKCJI TO KUPA ZŁOMU POSTARAJ SIĘ DOSTAĆ ORYGINAŁY To niby dlaczego mojego tak katuje itp i jakoś nic się nie dzieje z tłokiem i cylindrem ? nawet nie puchnie ? ja np jestem zadowolony ![]() |