Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
pomocy czy cieszko ustawić gaznik w ogarze 200 - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Po godzinach (/forumdisplay.php?fid=22)
+--- Dział: Kosz (/forumdisplay.php?fid=26)
+--- Wątek: pomocy czy cieszko ustawić gaznik w ogarze 200 (/showthread.php?tid=14017)



pomocy czy cieszko ustawić gaznik w ogarze 200 - dominik550pl - 02-05-2013 10:33:04

Witam tak jak w temacie pomocy czy ciesz ko ustawić gaźnik w Romecie Ogar 200 z silnikiem jawa 223 bo mam ogara do kupna ale trzeba ustawić gaźnik i podłączyć klakson Romet Ogar 200 jest on po remoncie silnika i ramy jest ładny pali z kopki itp za 1 kopnięciem czy warto go kupić o to jest ten Romet http://tablica.pl/oferta/romet-ogar-200-CID5-ID2JmfT.html#6249236c03;r:13;s: opłaca się kupić


RE: pomocy czy cieszko ustawić gaznik w ogarze 200 - wojciech96 - 02-05-2013 10:38:01

w większości wypadków ustawianie gaźnika to metoda prób i błędów, ale to nic trudnego, jak masz kasę i w miarę blisko to bierz i może starguj ze 50-100 zł


RE: pomocy czy cieszko ustawić gaznik w ogarze 200 - dominik550pl - 02-05-2013 10:46:03

ale dokładnie jak siego ustawia ten gaźnik Big Grin


RE: pomocy czy cieszko ustawić gaznik w ogarze 200 - Artur - 02-05-2013 10:49:29

Tak trudno zajrzeć do książki bądź poszukać w internecie?


RE: pomocy czy cieszko ustawić gaznik w ogarze 200 - wojciech96 - 02-05-2013 10:51:55

był gdzieś na forum temat, chyba to ten http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=8214 lub ten http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthread.php?tid=195


RE: pomocy czy cieszko ustawić gaznik w ogarze 200 - Semmao - 02-05-2013 11:06:23

Starguj 100,- i warto go brać!


RE: pomocy czy cieszko ustawić gaznik w ogarze 200 - kondzio310 - 02-05-2013 11:23:09

Jak ustawić, odkręcasz pokrywkę pływaka, tam jest blaszka regulujesz nią poziom paliwa w komorze pływakowej, i gdy nacisniesz pływak do dołu poziom paliwa musi być równy z kołnierzem pływaka najlepiej żeby tak było Smile. Czyli tak odkręcasz paliwo, czekasz chwile, zakręcasz kranik i odkręcasz tą pokrywkę, i naciskasz pływak, i jak poziom paliwa jest niższy od kołnierzu pływaka to blaszke doginasz do góry a jak jest poziom paliwa za dużo do blaszka idzie do dołu

Następy krok to iglica, no i tam to najlepiej rowek środkowy jak jest orginalna 3 rowkowa iglica, ale to rzadkość, a jak jest 4 rowkowa iglica, to 2 rowek od góry albo od dołu, i będzie dobrze Smile

To by było na tyle