Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!
praktyka mechanik - Wersja do druku

+- Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! (https://www.chlopcyrometowcy.pl)
+-- Dział: Po godzinach (/forumdisplay.php?fid=22)
+--- Dział: Hydepark (/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Wątek: praktyka mechanik (/showthread.php?tid=10742)

Strony: 1 2


praktyka mechanik - mateusz110396729@wp.pl - 19-01-2013 23:46:19

witam. mam pytanie jestem uczniem 1 klasy szkoly zawodowej jako mechanik .
mam praktyki szkolne ktore jak sama nazwa mowi latwi je szkola. moje pytanie brzmi czy od 2 klasy bede mogl zaltwic sobie prywatne praktyki? pozniewaz tam niezbyt wiele sie nauczylem gdy jest zima odsniezamy i wg. a wiem ze tam gdzie sie chce przeniesc jest naprawde dobrze poniewaz sa tam moi koledzy i naprawde sobie radza. i czy zezwoli szkola od nowego roku abym mial praktyki prywatne? moze ktos z was juz mial kiedys taki probloem z gory dziekuje za odpowiedz. tak naprawde wiecej sie nauczylem u wuja niz tam w warsztacie.


RE: praktyka mechanik - S r Ł o A m W e E t K - 20-01-2013 00:26:17

a gdzie masz te praktyki w jakim warsztacie


RE: praktyka mechanik - karaluch8 - 20-01-2013 00:32:10

Odśnieżasz? mudżyna sobie z ciebie zrobili :F
Zapytaj się w szkole nauczyciela...


RE: praktyka mechanik - adrian0069 - 20-01-2013 00:54:03

umowa na praktyki jest chyba podpisywana na 3 lata więc raczej nie pójdziesz tam gdzie twoi koledzy TongueP


RE: praktyka mechanik - mateusz110396729@wp.pl - 20-01-2013 01:26:19

(20-01-2013 00:54:03)adrian0069 napisał(a):  umowa na praktyki jest chyba podpisywana na 3 lata więc raczej nie pójdziesz tam gdzie twoi koledzy TongueP

umowa jest na rok
(20-01-2013 00:32:10)karaluch8 napisał(a):  Odśnieżasz? mudżyna sobie z ciebie zrobili :F
Zapytaj się w szkole nauczyciela...
wiesz nie to ze codziennie odsniezam ale tak sie zdarza czasami i wg mam takiego dziwnego mechanika ktory mnie prowadzi nic mi nie tlumaczy