Powiem tak co do podniesienia mocy kup sobie cyl 60 ccm albo szlif sobie zrób , wypoleruj kanały, głowice splanuj o 1 do 2 mm a i nie wiem czy ten wał wytrzyma takie przeróbki, bo słabe są dosyć
Właśnie tak czytam, czytam... i cylek 60ccm nic nie daje, kanałów się nie poleruje, a głowice jak za dużo splanujesz to masz spalanie stukowe
W moim ogarze mam cyl 60 i dostał mocy dużo, Kanały poleruje się po to żeby mieszanka nie zostawała na nierównościach i rysach a co do planowania głowicy to do 2 mm nic się nie stanie i jeszcze można wypolerować komorę spalania i denko tłoka żeby nie było spalania powierzchniowego przez osadzający się nagar
Tak właśnie myślę, że zrobię sobie identyczny silnik
Mam jeszcze jedno pytanie, czy seryjna rama od ogra 205 wytrzymałaby takie prędkości i obciążenia?
Jakie prędkości i obciążenia?
Ma duży zapas wytrzymałości przy normalnej jeździe. Także powinna wytrzymać.