21-06-2011, 11:56:46
22-06-2011, 00:39:33
Nom, dzisiaj zaszpachlowalem bak nawet fajnie wyszło bo robiłem u kuzyna na warsztacie on tez jest lakiernikiem i blacharzem (tez ide na ten zawód juz mam praktyki załatwione), i troche mi pomagał , potem jak ja to wyszpachlowalem
Pomalował mi pistoletem przy okazji bak lepszym podkładem jutro kupię czerwoną farbę i bedzie git Juz z nim sie umówiłem ze we wakacjach będziemy całą ramę malować pod oryginalny kolor oczywiście jutro postaram sie wrzucić fotki z malowania i szpachlowania a te z wakacji tez oczywiście beda mam nadzieję ze wam tez sie spodoba ale troche bedzie roboty ale cóż czego sie nie robi dla rometa pozdrawiam i sorry ze to mi tyle zajęło pisanie xD
Jutro jadę na ogarze do kuzyna malować bak na czerwień xD
Pomalował mi pistoletem przy okazji bak lepszym podkładem jutro kupię czerwoną farbę i bedzie git Juz z nim sie umówiłem ze we wakacjach będziemy całą ramę malować pod oryginalny kolor oczywiście jutro postaram sie wrzucić fotki z malowania i szpachlowania a te z wakacji tez oczywiście beda mam nadzieję ze wam tez sie spodoba ale troche bedzie roboty ale cóż czego sie nie robi dla rometa pozdrawiam i sorry ze to mi tyle zajęło pisanie xD
Jutro jadę na ogarze do kuzyna malować bak na czerwień xD
06-07-2011, 19:18:04
Dziś mój romecik obchodzi 22 urodziny Z tej okazji kupiłem mu wczoraj:
-Tłok
-pierścienie
-zabezpieczenia
- dziś czyszczę i szlifuję porządnie tylną felgę
- naprawiam licznik może się uda
- i jeszcze coś wymyślę w ramach tej okazji
Jak widać na tłok już założyłem pierścienie, starałem się przy tym nie za mocno porysować tłoka. I mam takie do was pytanie co oznacza ten symbol u góry tłoka CX ?? Czy to ma jakieś znaczenie?? Wiem tylko tyle że mój tłok jak i cylinder jest nominalny, więc wszystko powinno pasować prawda??
I jeszcze jedno pytanie macie może jakies sposoby do wsadzenia zabezpieczenie sworznia?? Bo ja tak na sam tłok próbowałem włozyc i jakos mi nie idzie to ;/
P.S I jeszcze dodaję zdjęcia z szpachlowania i malowania czarnego podkładu mojego baku bo miał wgniecenia 1 duże i pare drobniutkich....
-Tłok
-pierścienie
-zabezpieczenia
- dziś czyszczę i szlifuję porządnie tylną felgę
- naprawiam licznik może się uda
- i jeszcze coś wymyślę w ramach tej okazji
Jak widać na tłok już założyłem pierścienie, starałem się przy tym nie za mocno porysować tłoka. I mam takie do was pytanie co oznacza ten symbol u góry tłoka CX ?? Czy to ma jakieś znaczenie?? Wiem tylko tyle że mój tłok jak i cylinder jest nominalny, więc wszystko powinno pasować prawda??
I jeszcze jedno pytanie macie może jakies sposoby do wsadzenia zabezpieczenie sworznia?? Bo ja tak na sam tłok próbowałem włozyc i jakos mi nie idzie to ;/
P.S I jeszcze dodaję zdjęcia z szpachlowania i malowania czarnego podkładu mojego baku bo miał wgniecenia 1 duże i pare drobniutkich....
06-07-2011, 19:23:42
Super go robisz malina a masz tą obówódke na bak bo ja mam gdzieś to ci moge sprzedać
06-07-2011, 19:32:08
Zapomniałem ją kupić, ale raz jak będę jeszcze w tym sklepie to kupię, ale dzięki za pomoc
07-07-2011, 12:41:03
To jak pomoże mi ktoś i odpowie na moje pytania??? z postu #18 ???????????????????????
07-07-2011, 13:14:54
to jest rodzaj tłoku tzn. moninał itp.
13-07-2011, 23:09:39
Mam pytanie, urwał mi się łancuch, czy można jakoś z powrotem założyć łancuch na przednią zębatkę, bo normalnie nie można jej wsadzić tak?? Macie może jakieś na to sposoby? Może sznurkiem słyszałem ponoć?? a może muszę odkręcać zapłon automat itd..??? Co radzicie...
14-07-2011, 10:40:36
?????????
14-07-2011, 13:18:30
kurde... ostatnio nikt mi nie pomaga.... jak napiszę na innym forum owiele mniej liczbie użytkowników to wiele wiele więcej odpisze ludzi niż tu
14-07-2011, 14:20:58
Bo sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie... Wrzucasz luz i przeciągasz łańcuch, żadna filozofia
14-07-2011, 15:17:00
bierzesz koniec łańcucha wsadzasz na zembatke wciskasz 1 i kręcisz magnetem i sam łańcuch wychodzi
18-07-2011, 18:04:27
Odpalił za 1 ale za chwile coś strzeliło i jak się okazało to chyba klin poszedł ;/ bo jak kręcę magnetem to chodzi a widać że ośka od wału stoi.... klin pewnie się zerwał i jak naprzykład chce odpalić to magneto się nie kreci a wał tak... no i teraz taki problem że nie mogę tej sruby odkrecić co jest w środku magneta i nie mam dojścia do klina co mam zrobić?? Słyszałem coś o kołku drewnianym żeby tłok zablokować?? i wtedy pójdzie tak?? zgadza się?? I co wy sądzicie to klin ???
18-07-2011, 23:09:02
????????
18-07-2011, 23:20:05
to wrzuć bieg i spróbuj odkręcić wtedy będziesz miał opór i napewno odkręcisz jak dorabiasz kliny to najlepiej z podkładki sprężynowej najlepiej sie trzyma