Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: osiągi 223
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Wytłumaczy mi ktoś pojęcie odblokowania silnika 223? Słyszałem trzeba zdobyć króciec oryginalny czeski i będzie ok3,5km. Czy to prawda?
Trzeba rozpiłować króciec, Uciąć kolanko wydechowe tak aby nie wchodziło więcej jak 4cm w wydech. Założyć wieksze dysze i po usunięcie w/w rzeczy zapłon ustawic na 2mm przed gmp.
W tedy masz 3,5km.
No i pasowało by dać zebatke z 11z na 12z na przód.
Dysze w gaźniku trzeba zmienić zmienić króciec skrócić kolanko wydechowe i podobno zapłon ma inne ustawienie w blokowanej wersji.
Mówił mi ten człowiek jeszcze że nie można rozpiłować króćca bo zawirowania będą i źle będzie chodził
Ładnie rozpiłowywujesz pilnikiem potem drobny papierek scierny na gładko i śmiga tak jak na org czeskim.
Ale jak tam do środka dojdziesz
Jak od srodka?
http://img325.imageshack.us/img325/8864/...all5xv.jpg
Po prawej jest odblokowany.
A mógłbyś mi to pokazać na jakimś zdjęciu / schemacie ?
http://img325.imageshack.us/img325/8864/...all5xv.jpg po prawej masz odblokowany po lewej zablokowany
Z reszta jak zostawisz tak jak na ty foto to zadnych zawirowań nie bedzie.
Bo to tylko ten początek trzeba rozpiłować a reszta króćca jest ok?
Tak.......
Ok dzięki. A powiedziałbyś mi jeszcze czy próg w tym miejscu kwalifikuje cylinder do wymiany gdy nie ma najmniejszej rysy na tulei?
Jeśli kompresja jest dobra to możesz dalej na nim jeździć.

Czy tylko mi się wydaje że na zdjęciu jest inny cylinder?
Tak to tak przy okazji bo wydaje mi się że zostałem oszukany przez serwis bo na nim moc była super tylko pękł uszczelniacz na wale i powiedzieli że nie ma kompresji i że ten silnik nie bedzię odpalał i że albo zakładają nowy cylinder albo nie robią wcale. a po dotarciu zauważyłem spory spadek mocy i się zastanawiam czy nie założyć go z powrotem z nowymi pierścieniami
Przekierowanie