18-12-2012, 00:10:40
Stron: 1 2
18-12-2012, 09:54:28
Zębatki od Rometa Chodzi ci o to żeby szybciej ruszała a mniejszy v-max miała? Jeśli tak to większą zębatkę z tyłu i po problemie dopasujesz bez problemu od innego romka tylko nie za duża przelicz ile zębów na obecnej masz
18-12-2012, 10:22:50
dokładnie tak !
tylko od jakiego rometa??
zęby policze jak przyjde ze szkoły
i jeszcze jedno pytanie gdzieś przeczytalem że jak sie wymienia zębatke to powinno sie też wymienić drugą
tylko od jakiego rometa??
zęby policze jak przyjde ze szkoły
i jeszcze jedno pytanie gdzieś przeczytalem że jak sie wymienia zębatke to powinno sie też wymienić drugą
18-12-2012, 11:00:35
powinno na wałku zdawczym ale popatrzysz jaki stan jest a tą zębatkę to po ilości zębów się dopasuje bo u każdego Rometa z polskim silnikiem rozstaw otworów jest taki sam i podchodzą tylko wtedy musisz też pamiętać o powiększeniu łańcucha
18-12-2012, 13:43:31
Ehh... Liczysz ząbki na zębatce zdawczej(tej przy silniku) i zamiast niej dajesz jedną z tych: 11z-jest najbardziej zrywna ale v-max dosyć mały, 12z-teoretycznie optymalna pomiędzy prędkością a zrywnością, 13z-jedzie się szybko ale nie ma już tego kopyta co na np 11z.
Z tylną zębatką nie kombinuj w motorynce, no chyba że chcesz włożyć np z Ogara i wtedy nawet z 2 będziesz stawiać Kucyka na koło ale zębatka będzie taka jak felga z motorynki
Obydwie zębatki wymienia się tylko wtedy gdyby np ta druga była mocno zużyta, wtedy tak, ale raczej jeśli zębatka wygląda dobrze to śmiało możesz mieć jedną nową a drugą lekko zużytą.Ewentualnie popatrz na stan łańcucha.
Tak więc podsumowanie: chcesz kopa to kupujesz i zakładasz 11z zębatke silnikową.
Z tylną zębatką nie kombinuj w motorynce, no chyba że chcesz włożyć np z Ogara i wtedy nawet z 2 będziesz stawiać Kucyka na koło ale zębatka będzie taka jak felga z motorynki
Obydwie zębatki wymienia się tylko wtedy gdyby np ta druga była mocno zużyta, wtedy tak, ale raczej jeśli zębatka wygląda dobrze to śmiało możesz mieć jedną nową a drugą lekko zużytą.Ewentualnie popatrz na stan łańcucha.
Tak więc podsumowanie: chcesz kopa to kupujesz i zakładasz 11z zębatke silnikową.
18-12-2012, 15:02:56
Feiro masz racje że jak założy większą to zębatka będzie jak koło w motorynce
18-12-2012, 15:27:40
Jeśli założy zębatkę od 33-38 zębów to nie będzie jak koło od dryny.
Dlaczego chcesz mieć zrywną motoryne?STUNT?
Dlaczego chcesz mieć zrywną motoryne?STUNT?
18-12-2012, 15:53:31
ja mam 42 zęby w drynie i do wielkości jak koło brakuje na dęba z każdego biegu idzie co prawda
18-12-2012, 15:56:25
Tramwajarz : No chyba że tak
18-12-2012, 22:37:58
siema! jest 24 albo 25 zębów( mam ciemno w garażu stąd ta niepewność) na tylnej zębatce to ile zębów jej tam wsadzić?
tak chce do stuntu
ma być zrywniejsza dużo (tylko bez przesady żeby nie miała zębatki wielkości kołą hehe )
i mam jeszcze takie jedno pytanie czy silnik na tym nie ucierpi?
i jeszcze jedno
czy można podpiąć neonki pod magneta? uciągnie? podobno najlepiej jest to jakoś podpiąć pod cewke lampy ale nie wiem jak
bardzo straci v-max ? ile gdzieś
tak chce do stuntu
ma być zrywniejsza dużo (tylko bez przesady żeby nie miała zębatki wielkości kołą hehe )
i mam jeszcze takie jedno pytanie czy silnik na tym nie ucierpi?
i jeszcze jedno
czy można podpiąć neonki pod magneta? uciągnie? podobno najlepiej jest to jakoś podpiąć pod cewke lampy ale nie wiem jak
bardzo straci v-max ? ile gdzieś
18-12-2012, 22:57:37
No to 33z była by w sam raz
18-12-2012, 23:24:21
(18-12-2012 22:37:58)karlo14 napisał(a): [ -> ]siema! jest 24 albo 25 zębów( mam ciemno w garażu stąd ta niepewność) na tylnej zębatce to ile zębów jej tam wsadzić?
tak chce do stuntu
ma być zrywniejsza dużo (tylko bez przesady żeby nie miała zębatki wielkości kołą hehe )
i mam jeszcze takie jedno pytanie czy silnik na tym nie ucierpi?
i jeszcze jedno
czy można podpiąć neonki pod magneta? uciągnie? podobno najlepiej jest to jakoś podpiąć pod cewke lampy ale nie wiem jak
bardzo straci v-max ? ile gdzieś
i jeszcze coś
dobry będzie gaźnik k60b z filtrem stożkowym?
19-12-2012, 00:09:46
K60b jak najbardziej. Czy silnik na tym ucierpi? Słowo stunt dla Rometa to już jest cierpienie Teoretycznie będzie odciążony poprzez zmianę przełożeń, ale za to nadraiać to będzie katowanie go na wyższych+sprzęgło i hamulec.
19-12-2012, 00:14:31
z przodu jak najmniejsza zębatka a z tyłu zębatka z jawki (ogar 200) Tylko nie wiem czy ta zębatka nie będzie większa niż koło ale w to wątpię, na tej zębatce moc wzrośnie wielokrotnie ale za to prędkość bardzo spadnie
19-12-2012, 00:23:37
Moim zdaniem oryginalne przełożenie to oryginalne nigdy nie zmieniałem i raczej nie bede zmieniał nie polecam.
A jeśli już to 35 w zupełności.
A jeśli już to 35 w zupełności.
Stron: 1 2