Ja prostowałem młotkiem i jest dobrze
ma lekkie bicie
a ten z allegro powinien trochę wytrzymać z 4tys komar to nie rakieta to taka licha 50tka musi wytrzymać a po 4tysi tak silnik nadaje sie do kapitalki
Jak trze o cewki to spróbuj przypiłować tą cewkę o którą trze. Ja u siebie w 205 też mam wał krzywy i nie narzekam. Przypiłowałem cewki i śmiga.
Miałem ten wał dzisiejszej produkcji. Zrobiłem z 1000km albo lepiej bez kłopotów, po tym przebiegu ściągnąłem cylinder i sprawdziłem stan wału- bez zarzutu . Zresztą w tym Komarku miałem cały silnik na tanich częściach. Przy mojej niezbyt ostrej jeździe raz porządnie zrobione nic sie nie psuło. Jak sie dotrze i nie katuje to i tani wał i cylinder wytrzyma kilka tysięcy km
(17-12-2012 23:06:50)szopen45 napisał(a): [ -> ]Ja prostowałem młotkiem i jest dobrze ma lekkie bicie a ten z allegro powinien trochę wytrzymać z 4tys komar to nie rakieta to taka licha 50tka musi wytrzymać a po 4tysi tak silnik nadaje sie do kapitalki
4Tys ?
To ja mam rozumiec ze ojciec, dziadkowie, wujkowie itp. mieli co 3 msc generalke robic ?
15tys km i kapitalka.
Cytat:to taka licha 50tka musi wytrzymać a po 4tysi tak silnik nadaje sie do kapitalki
hę? To chyba jak zakładasz łożyska z odzysku wał z tektury i lejesz spirytus z kujawskim do baku.
Czyli śmiało mogę brać ten wał z linku? a jak jest z tymi łożyskami igiełkowymi na sworzeń?
A łożyska igiełkowe na sworzeń nie posypie się łatwo bo słyszałem różne historie o nim.
Możesz kupić oczywiście inne łożysko igiełkowe, nie te co dają w komplecie, to pewnie jakiś Noname więc poszukaj czegoś firmowego.
a mogę zwykłą tulejkę wsadzić?
Tak, możesz nawet tą co miałeś wcześniej
bierz miałem w jawce chnczyka i byłem zadowolony