18-12-2012, 16:11:32
A to przepraszam, nie doczytalem.
Rozumiem ze silnik to minarelli horizontal lub wertikal??
BEZ SPAWANIA SIE NIE OBEJDZIE chyba ze najeb*esz poxipolu albo innego dziadostwa...
Wtrysk jest raczej nierealny, prędzej zawór membranowy bezpośrednio do komory korbowej.
Te silniki maja inny skok tloka (horizontal z tego co pamietam39,1 czy jakoś tak a romet 44)!!
Wysokości okien tez są ważne chyba ze jesteś gotów na możliwe tulejowanie.
Poza tym ten silnik ma najprawdopodobniej nawiew wiec powierzchnia zeberek będzie zbyt mała do chłodzenia przez swobodny przepływ powietrza.
Czyli jednym słowem ta przeróbka jest DURNA ! ! ! ! ! ! ! ! ! i nie wmawiajcie chlopakowi ze sobie poradzi bed odpowiedniej wiedzy, narzędzi...
Jak ma budżet i chęci to niech przerobi na 50/4 lub coś podobnego wyjdzie taniej i lepiej.
Rozumiem ze silnik to minarelli horizontal lub wertikal??
BEZ SPAWANIA SIE NIE OBEJDZIE chyba ze najeb*esz poxipolu albo innego dziadostwa...
Wtrysk jest raczej nierealny, prędzej zawór membranowy bezpośrednio do komory korbowej.
Te silniki maja inny skok tloka (horizontal z tego co pamietam39,1 czy jakoś tak a romet 44)!!
Wysokości okien tez są ważne chyba ze jesteś gotów na możliwe tulejowanie.
Poza tym ten silnik ma najprawdopodobniej nawiew wiec powierzchnia zeberek będzie zbyt mała do chłodzenia przez swobodny przepływ powietrza.
Czyli jednym słowem ta przeróbka jest DURNA ! ! ! ! ! ! ! ! ! i nie wmawiajcie chlopakowi ze sobie poradzi bed odpowiedniej wiedzy, narzędzi...
Jak ma budżet i chęci to niech przerobi na 50/4 lub coś podobnego wyjdzie taniej i lepiej.