16-06-2011, 10:19:45
16-06-2011, 10:58:21
sprawdź czy nie masz przypadkiem kranika zapchanego lub wężyka
16-06-2011, 11:39:38
Kondensator sprawdz.
16-06-2011, 12:58:52
Za malo paliwa dostaje.
16-06-2011, 13:30:54
za mało paliwa dostaje albo coś z zapłonem
16-06-2011, 21:55:52
Zacznij od sprawdzenia puszki filtra powietrza, czy jest szczelnie oklejona taśmą, i czy cały układ "powietrzny" jest szczelny
16-06-2011, 23:33:27
paliwa masz mało bądź zapchany kranik na wolnych potrzebuje mało wachy , a na wyższych więcej i tu problem mi w motorynce jak było na dnie wachy to też nie dochodziło i muliła się dolałem wachy pomogło
16-06-2011, 23:36:54
Nie tyle wachy, co objawy wskazują na nieszczelność układdu lub zapchany filtr, to jest 223 a nie 023
17-06-2011, 00:59:08
tomek mi sie wydaje ze jemu chodzi o to ze obojetnie czy na biegu czy nie to i tak mu przerywa a to wskazuje na zle ustawiony zaplon na 100% a jezeli tylko na biegach ci sie tak dzieje albo nie ma mocy na biegach oczywiscie to jest to brudny filtr powietrza albo nieszczelna pucha od filtra powietrza i trzeba ja wtedy okleic tasma i bedzie gitara
wiem bo juz tyle razy to przecwiczylem ze szkoda gadac kiedys mialem zje*ane magneto i mi sie cigle krzywka przestawiala i zaplon ustawialem nawet 2 razy dziennie
a jak to ci nie pomoze to ustaw zaplon troch przyspieszony tak gdzies 2.7- 2.8 i zacznij regulowac polozenie iglicy (raczej powinienes ja podniesc czyli nizej dac zawleczke)
zycze powodzenia
wiem bo juz tyle razy to przecwiczylem ze szkoda gadac kiedys mialem zje*ane magneto i mi sie cigle krzywka przestawiala i zaplon ustawialem nawet 2 razy dziennie
a jak to ci nie pomoze to ustaw zaplon troch przyspieszony tak gdzies 2.7- 2.8 i zacznij regulowac polozenie iglicy (raczej powinienes ja podniesc czyli nizej dac zawleczke)
zycze powodzenia