15-06-2011, 17:47:21
15-06-2011, 18:17:47
podpiąć pod tylną lampe bądź aku
15-06-2011, 19:21:41
nie mam aku . nie ma sensu podłaczać pod tylno lampe jak nie mam aku
15-06-2011, 19:31:48
no to trzeba w nie zainwestowac a pozniej sie martwic
najprosciej zrob sobie gdzies indziej taki wlacznik "wlacz- wylacz" i pod niego podpiac oba kable od dlugich i krotkich a na srodek dajesz zasilanie i juz masz zmieniacz
najprosciej zrob sobie gdzies indziej taki wlacznik "wlacz- wylacz" i pod niego podpiac oba kable od dlugich i krotkich a na srodek dajesz zasilanie i juz masz zmieniacz
15-06-2011, 21:42:57
A z jakigo najlepiej przewodu brać z tego czerwonego bo jest 5 cewek 1 do zapłonu 3 do ładowania 1 do świateł. I ta od świateł to chyba czerwony kabel ma?? tak?
15-06-2011, 22:31:22
To robisz tak bierzesz podpinasz sobie czerwony kabel pod któryś tam w kostce od prawej manetki i z tej manetki przepinasz na lewą manetkę i masę do żarówki z lampy jutro popatrzę dokładnie pod który to ma być podpięte
15-06-2011, 22:52:46
ok . popatrz
15-06-2011, 23:50:37
nie masz 3 ładowania dwie ładowania , świetlna, zapłonowa, wyzwalająca
16-06-2011, 11:19:14
a tutaj pisze co inego http://motokirc.pl/elektryka-f28/sprawdz...27685.html
ze jest 3 cewki ładujące
ze jest 3 cewki ładujące
17-06-2011, 14:32:02
To jest tak z iskrownika podpinasz czerwony kabel(cewka świetlna) do brązowego kable który idzie z prawej manetki, nad tym brązowym znajduje się czerwony do niego wpinasz wolny kabel, który podpinasz później do kostki z lewej manetki ( taka z trzema kablami) wpinasz go do zielonego i w tej kostce pozostają dwa wolne kable i tam podpinasz dwa wolne nimi wychodzisz do kostki która idzie z lampy podpinasz jeden pod biały a drugi pod fioletowy i pozostaje czarny wolny do tego podpinasz kabel na którym jest minus/masa najlepiej od ramy myślę że zrozumiesz to