Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Wybór
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Ja mam i to, i to. Powiem tak: odwrotne biegi w ogarze są fajne bo nie trzeba ich trzymać, kopka delikatnie mówiąc to katorga i często idą półksiężyce, ale ma dobre właściwości eksploatacyjne i jezdne przy czym ma fajne przełożenia. Na korzyść T-1 przemawia: stabilniejsza (według mnie) lepiej się jeździ po wygodniejsza, biegi też fajne bo trzy i są po ludzku ustawione i jest przede wszystkim ładniejsza, a wady: trzeba umieć w miarę dobrze jeździć żeby się psuła, małe schowki, gorsze magneto niż w ogarze bo się krzywi. Więc moim zdaniem na początek lepiej brać ogara 200
(10-12-2012 20:26:37)mikizpl napisał(a): [ -> ]Ja mam i to, i to. Powiem tak: odwrotne biegi w ogarze są fajne bo nie trzeba ich trzymać, kopka delikatnie mówiąc to katorga i często idą półksiężyce, ale ma dobre właściwości eksploatacyjne i jezdne przy czym ma fajne przełożenia. Na korzyść T-1 przemawia: stabilniejsza (według mnie) lepiej się jeździ po wygodniejsza, biegi też fajne bo trzy i są po ludzku ustawione i jest przede wszystkim ładniejsza, a wady: trzeba umieć w miarę dobrze jeździć żeby się psuła, małe schowki, gorsze magneto niż w ogarze bo się krzywi. Więc moim zdaniem na początek lepiej brać ogara 200

Jesteś moim mistrzem. Zaletą silnika 223 są inaczej chodzące biegi, a zaletą T1 "biegi po ludzku ustawione". WTF?

Ponadto w T1 też nie trzeba biegów przytrzymywać. Wystarczy ustawić automat(przy pomocy jednej śrubki) i zakontrować. I potrafić liczyć do czterech i pół.

Małe schowki faktycznie, ale mieszczą wszystko co trzeba(baterie i narzędzia). I dzięki temu że są małe pojazd wygląda bardzo zgrabnie.
Ja bym wolał t-1 z 019 !
I trząść gaciami o skrzynie i ustawiać zapłon co 200km. I młucić z gazem do dechy 55km/h Smile
Stron: 1 2
Przekierowanie