10-12-2012, 20:09:20
Stron: 1 2
10-12-2012, 20:26:37
Ja mam i to, i to. Powiem tak: odwrotne biegi w ogarze są fajne bo nie trzeba ich trzymać, kopka delikatnie mówiąc to katorga i często idą półksiężyce, ale ma dobre właściwości eksploatacyjne i jezdne przy czym ma fajne przełożenia. Na korzyść T-1 przemawia: stabilniejsza (według mnie) lepiej się jeździ po wygodniejsza, biegi też fajne bo trzy i są po ludzku ustawione i jest przede wszystkim ładniejsza, a wady: trzeba umieć w miarę dobrze jeździć żeby się psuła, małe schowki, gorsze magneto niż w ogarze bo się krzywi. Więc moim zdaniem na początek lepiej brać ogara 200
10-12-2012, 20:33:33
(10-12-2012 20:26:37)mikizpl napisał(a): [ -> ]Ja mam i to, i to. Powiem tak: odwrotne biegi w ogarze są fajne bo nie trzeba ich trzymać, kopka delikatnie mówiąc to katorga i często idą półksiężyce, ale ma dobre właściwości eksploatacyjne i jezdne przy czym ma fajne przełożenia. Na korzyść T-1 przemawia: stabilniejsza (według mnie) lepiej się jeździ po wygodniejsza, biegi też fajne bo trzy i są po ludzku ustawione i jest przede wszystkim ładniejsza, a wady: trzeba umieć w miarę dobrze jeździć żeby się psuła, małe schowki, gorsze magneto niż w ogarze bo się krzywi. Więc moim zdaniem na początek lepiej brać ogara 200
Jesteś moim mistrzem. Zaletą silnika 223 są inaczej chodzące biegi, a zaletą T1 "biegi po ludzku ustawione". WTF?
Ponadto w T1 też nie trzeba biegów przytrzymywać. Wystarczy ustawić automat(przy pomocy jednej śrubki) i zakontrować. I potrafić liczyć do czterech i pół.
Małe schowki faktycznie, ale mieszczą wszystko co trzeba(baterie i narzędzia). I dzięki temu że są małe pojazd wygląda bardzo zgrabnie.
10-12-2012, 20:37:50
Ja bym wolał t-1 z 019 !
10-12-2012, 21:17:02
I trząść gaciami o skrzynie i ustawiać zapłon co 200km. I młucić z gazem do dechy 55km/h
Stron: 1 2