Witam.Dzisiaj ściągnąłem cylinder.Patrze cylek lusterko zero rys,wał nie ma luzów,jednak tłok był pokryty nagarem,jak patrzyłem na pierścienie to lekki nagar sięgał gdzieś do drugiego pierścienia.Na powierzchni tłoka zauważyłem także nierówności.Co trzeba zmienić same pierścienie czy tłok też?
Same pierścienie wystarczą
Dziękuje
,można wymienić ostatecznie tłok,ale wyczyść go aby z nagaru,nowe pierscienie cylinder delikatnie olejem przetrzyj i będzie śmigać
koniecznie należy wymienić tłok
Wymień tłok i będzie gitara.
Właśnie bo to jest orginalny czeski tłok i boje się trochę kupować nowy żeby nie puchnął.
Dodam że ryski na tłoku nie są tak duże.Jest on 3 pierścieniowy.A jeżeli bym zmieniał tłok i pierścienie bez cylindra to ile trzeba docierać.Bo cylinder to chyba 300km ale tłok i pierścienie same to nie wiem.
Nie ma potrzeby zmieniać tłok ;/ Wystarczy delikatnie przetrzeć papierem ściernym, w silniku najbardziej odpowiadają za moc pierścienie i cylinder, tłok też coś tam daje do trzymania kompresji ważne jest aby tłok z pierścieniami swobodnie przemieszczali się po cylindrze, pewnie ktoś dawał zbyt bogatą dawkę paliwa do silnika i po prostu nazbierał się nagar na tłoku więc polecam tylko dobrze przetrzeć papierem ściernym lub szmatka namoczona benzyną mi to pomogło
Dalej mam wątpliwości co do tego tłoka więc zamieszczam zdjęcie(sory za słabą jakość).[
attachment=1887]
Denko tłoka możesz wyczyścić i wystarczy na sezon