Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Zestaw do silnika
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jako że jestem świeży na forum i dopiero zaczynam przygodę z Rometami mam pytanie związane z zestawem do silnika (cylinder wał itd) otóż pierwszy krok w całkowitej renowacji zaczynam od wyjęcia silnika i wymianie prawie że całych bebechów. Na Allegroszu natrafiłem na taki zestaw do silnika http://allegro.pl/cylinder-wal-gaznik-lo...83109.html i teraz mam pytanie czy polecacie założenie takiego czegoś czy poprostu kupić taki sam zestaw tylko zwykły 50cc bez dysz "tuning" i tego typu wydziwień Big Grin może ktoś przykładowo ma link do lepszego zestawu. PzdrSmile
łożyska do kitu,dysze też niepotrzebne jak i filtr,50cm w seri wystarczy choć te 55cm nie są złe
TEn zezstaw jest spoko kupiłem podobny ale bez gaznika i jest super mam przejechane na tym cylindrze z 300 km i nic sie nie dzieje .Moc się troche zwiększyła ci powiem.Dysza niec nie daje anie filtr .Lepiej kup taki bez gażnika no chyba że nie masz no to co innego,!
Powiem tak - jak chcesz się bawić, to kup.
Jeśli chcesz tym jeździć do pracy czy szkoły, to też kup.
Natomiast jeśli chcesz robić na oryginał, to tylko ZMD.
Gaźnik mam jednak jest on w niezbyt dobrym stanie pomimo zestawu regeneracyjnego i dlatego szukam pełnego zestawu wraz z gaźnikiem itd Smile potem zostaną graty do przekładni i sprzęgła, zapłon i silniczek jak nowy Smile

W oryginale nie musi być cel jest taki aby nie dało się dosłownie do niczego w nim doczepić Big Grin
Jak łożyska do SKF,tam pewnie są chińskie,lub polskie PPL
ja bym radził kupić cylinder ZMD z rysą można nawet za 5 zł wiem bo kupiłem dać do szlifu tłok ZMD i wał dobrej produkcji chyba ze dostaniesz ZMD a z łożyskami to jak masz kase to Fag lub SKF z luzem c3 a jak nie to PPL dobre są wiem bo ich uzywam a filtr to tylko gabke
(03-12-2012 17:30:10)stqc napisał(a): [ -> ]ja bym radził kupić cylinder ZMD z rysą można nawet za 5 zł wiem bo kupiłem dać do szlifu tłok ZMD i wał dobrej produkcji chyba ze dostaniesz ZMD a z łożyskami to jak masz kase to Fag lub SKF z luzem c3 a jak nie to PPL dobre są wiem bo ich uzywam a filtr to tylko gabke

Do gm12f1 nie ma gąbkowego
Oj tramwajarzu nigdy nie dorabiałełeś gumy do filtrta gabkowego bo jak wiadomo gabka jest najlepsza
A co do gaznika lepiej kupic uzywany ale polskiej produkcji a nie teraz te chinski nawet za 30 zł kupisz jakis moze troche drozej
Taki zestaw siedział w komarze i złego słowa nie powiem Big Grin
Powiem tak
-cylinder OK
-wał OK
-łożyska złom
-gaźnik , to różnie- miałem 2 szt , 1 była bdb choć chodził tylko bez gumy/tłumika szmerów ssania a druga sztuka nie do użytku
-filtr stożek też kaszana
-dysza niepotrzebna
(03-12-2012 17:17:49)tramwajarz napisał(a): [ -> ]tam pewnie są chińskie,lub polskie PPL

Chińskie czy polskie to szrot, kupiłem 2 nowe polskie , potrząsnąłem a w środku lata jak w łożysku krańcowo wyeksploatowanym, w sklepie bez problemu zamienili mi na ZVL Slovakia , bo w tej samej cenie- 6zł / szt

Co do gaźnika, zainwestuj więcej i kup K60B. Jest po prostu lepszy i warty pieniędzy
Przyłącze się do tematu. Czy te zestawy z allegro za około 80zł cylinder i tłok są dobre ? Nie padnie to po 1500km jak moje obecne pseudo 60 ?I jeszcze jedno pytanie. Kupić 50 czy pseudo 60, są jakieś różnice poza średnicą tłoka ?
Jak to po 1500km padło ? U mnie po 1000km nie było żadnych śladów zużycia . Na tym cylindrze to spokojnie bez ruszania pierścieni >5000 km sie powinno zrobić . No chyba że ktoś waży ze 100kg i lubi odkręcać manetke to i po 1500 sie da dojechać
Też nie wiem czemu tak szybko padło, normalnie jeździłem. Potem moc zaczęła stopniowo maleć. Wszystko dobrze wyregulowane, palił z 1 kopnięcia.
Przekierowanie