Witam.Jestem nowy na forum.Chciałem zapytać czy opłaca się robić szlif orginalnego czeskiego cylindra od jawki 50 na tłok 40mm.Mam nominał i czy szlif od razu na tłok 40mm doda dużo v max?Czy może lepiej zrobić 1 szlif?Zależy mi na tym o ile na 40mm zwiększy się v max w porównaniu do nominału.
Po co załozyłeś 2 takie same wątki o szlifie
a poza tym masz błąd w temacie
haha, ma 2 wątki i dwa posty
może pomyliło mu sie przy pisaniu
Bo nie wiedziałem gdzie mam umieścić temat czy do rometów czy do jawek.A poza tym to chodziło mi o to czy zwiększy się v max
(02-12-2012 21:10:52)koszyk napisał(a): [ -> ]Bo nie wiedziałem gdzie mam umieścić temat czy do rometów czy do jawek.A poza tym to chodziło mi o to czy zwiększy się v max
nie zwiększy sie
Jeżeli go dobrze dotrzesz to trochę tak.
To znaczy o ile 5-10 km/h czy ile
1-4km/h nie więcej to tylko szlif chyba że masz naprawde zużyty cylinder to wtedy da dużo
(02-12-2012 21:19:30)koszyk napisał(a): [ -> ]To znaczy o ile 5-10 km/h czy ile
Tak o jakieś 5-10 km/h tylko mówie muśi być dobrze dotarty.
ale gdzie szli do cylindra? masz błąd