Witam znalazłem w okolicy charta za 350 zł, jest do pomalowania,nie ma okablowania praktycznie i nie wchodzą biegi.Jest kompletny, druga rama i tylni błotnik gratis, jest bez papierów, pali na kopa.Co o tym myślicie, opłaca się?A co może byś przyczyną braku biegów?
jak masz kase i nie zależy ci na papierach do bierz
Weź możesz na części sprzedać. Szczególnie tylni błotnik.
A co może z tymi biegami być ?
potarguj się i na pewno spuści ci te 50 zł, sądzę że się opłaca, choć wiem ze swojego doświadczenia że elektryka w charcie to bardzo żmudna i pochłaniająca czas praca
Na pewno sobie z biegami jakoś poradzisz, oby tylko skrzynia nie była rozsypana w co bardzo wątpię
przyczyną tego że nie wchodzą biegi może być automat lub tryby innej opcji RACZEJ nie ma
Pewnie automat bo skrzynie to raczej dobra strona silników 027 dezamet.
W razie czego kolega ma silnik w więc częściach automat będę miał , a z elektryką sobie poradzę, koleś nie za bardzo chce zejść z ceny.
Na razie z kasą krucho ale jutro ma niby facet po ogara przyjechać, a resztę jakoś dozbieram.
Jaki automat ? co macie na myśli ?
Obstawiam, że albo spadł seger z kosy i kosa uciekła w prawo i popychacz rolki spadł z niej, albo odkręciła się rolka i spadła (miałem oba przypadki w różnych silnikach )
Jak ten gościu od charta jakiś spoko to z nim ponegocjuj żeby wrazie czego go tobie przetrzymał
Mi chodziło ogólnie o to że przyczyna może być w automacie ( czyli kosa i reszta osprzętu)
Nie jestem pewien czy ci się opłaci ponieważ teraz można kupić charta w przyzwoitym stanie za ok 700-800 zł zarejestrowanego, a tu masz w stanie nie najlepszym i do roboty, na dodatek bez papierów, Ale tak jak mówiłem wcześniej skoro będziesz używał go do wariacji do zabawy to warto mieć takiego nie zarejestrowanego
Wczoraj miałem do kupienia zarejestrowanego i opłaconego do lekkiej roboty za 400 zł, ale jestem głupi i wolałem spać niż po niego jechać ;(
Zrobienie instalacji to grosze, praktycznie tylko cena stacyjki, lakier to nie problem mam sprzęt to pomaluję, jedynie z silnikiem może być problem bo nigdy takiego nie rozbierałem.
Trudno nie jest, gorzej z dostępnością niektórych części