Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: V-Max
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Siema mam 50 t1 i moj V-max to ok 60 km/h na prostej drodze to dobry czy ciut za mały V-max jak możecie to napiszcie swoje
Ile byś chciał sam się domyśl.... powinien oryginalnie jechac 45 ale to tylko w papierze, pewnie licznik kantuje u mnie w 50t1 tak robi jadę na pół gazu na 2 i mam 40 daje do końca i może dojdzie te 5 km/h
Miałem pare komarków i żaden więcej niż 45 nie poleciał. Wszystkie były po remontach i wyregulowane, a ja ważyłem wtedy z 50kg . Także takie 50T1 to w porywach 45 poleci
ale predkość około 60 była odczytana z licznika jawy robby
dobra nawet za wielka pewnie ci licznik zawyża
Romecik poleci ponad 50 jak dopieszczony i trochę przerobiony, a w oryginale do 50 powinien dojść.
One polecą 40km/h a jak się rozbuja to max.45km/h.Sporo Ci zawyża ten prędkościomierz.
Ta... T1 jest niewiele słabszy od charta... A więc skoro chart leci ok 55km/h te 50km/h t1 powinien osiągać.
nie przesadzajta ! Kiedy jechałem z kumplem ( on malczanem ) to jechałem 50 ogarem jechałem takie było moje V-max , to zależy w jakim silnik jest stanie czy pierścionki nowe czy tłoczek , ja to wszystko wymieniałem . Zależy też od tego jaką ma się gładź na cylindrze /
Jak się bujniesz Ogarem i nie jest zajechany to polići te 50km/h.
Jak masz opony napompowane na kamień, ważysz <50 kg i masz <160 wzrostu to może.... no i droga musi być jak stół i wiatr w plecy
Jak założysz jakieś ekstremalnie duże zębatki to do tych 50 za wiatrem się rozbujasz ale nie będzie to miało siły jechać.
Ogar 205 ma 1,8km a t1 2,5km. Także już bez przesady.
za moich młodych lat robiliśmy tak
1 wersja
kanały dolotowy,przelotowy i wylotowy polerowaliśmy aby nie było zawirowań mieszanki i gazów wylotowych
gaźnik dysze pływak regulacja
filtr powietrza ( z braku innych robiliśmy z siatki i ligniny )
tłok i pierścienie pasowaliśmy na 0,003 dawało to lepszą kompresje
paliwo o wyższym oktanie
olej syntetyk
zapłon na perfekt
tłumik poprawiony ( bardzo ważny w 2T)
Rewel ka tylko żywotność była słaba,patenty wzięliśmy z toru kartingowego bo kiedyś karty miały silniki WSK125 i ganiały lekko 150h
2 wersja dla leniwych
silnik od WSK 125
50-t1 ma silnik 3 biegi 019 ,jeżeli jest w idealnym stanie idzie te 60 na równej drodze,wiem bo mialem w idealnym stanie,mierzone gps-em.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie