Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Czy wrato kupić MZ ETZ 150 ?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
No jak jeździ skoro typ pisze że simmeringi do wymiany ? A jeździłeś inną ETZ i masz porównanie ?
jeździłem wsk-o więc nie wiem czy to dobre porównanie
WSK 125 ? To w porównaniu do tej WSK ta MZ powinna iść jak po*ebana

Tu masz bardzo dobry poradnik autorstwa Intra http://hoth.amu.edu.pl/%7Eintr/kup.htm sam sie nim kierowałem
no i masz racje ale ja się nie znam na niemieckiej myśli technicznej Wink



(16-11-2012 22:40:57)Irek napisał(a): [ -> ]WSK 125 ? To w porównaniu do tej WSK ta MZ powinna iść jak po*ebana

Tu masz bardzo dobry poradnik autorstwa Intra http://hoth.amu.edu.pl/%7Eintr/kup.htm sam sie nim kierowałem

dzięki !
warto bo się nie psuje i ma odejście . julas z mojej klasy chce kupić Big Grin
ale chyba mi jej nie zgarnie przed nosa ? Big Grin
ETZ to złomy jakich mało nie warto kupować...
czemu tak uwarzasz ?
Etz to złom facepalm . Nie znasz się na niemieckiej precyzji deklu Big Grin
zgadzam się z kolegom
Cytat:Etz to złom . Nie znasz się na niemieckiej precyzji deklu
No może się i nie znam... W końcu przejeździłem ostatni sezon na ETZ... :F
Tanie ETZ to najgorsze ,ze moze być. Doebany egzemplarz to masakra a takie w przedziale poniżej 2000 takie są. Obecnie Etki widze poszły do góry. Nie dziwię się. jedyne w czym ustępują japończyką to osiągi. Ja swoją w tym sezonie zrobiłe ok 4k( nawet w niecałym sezonie bo pierwszą część przejechałem rometem) i przez te 4k nie miałem ŻADNEJ awarii. Sprzęt ogólnie dosć mało palący, elastyczny silnik. Zrobienie trasy rzędy 150km to dla niej zaden problem ( w tym sezonie narazie tylko taka byla najwieksza- brak uprawnień) Bardzo skuteczne hamulce, niezłe zawieszenie i wygodna pozycja za kierownicą. Sprzęt niema problemu z jazdą w mieście. ETZ ma alternator który bez problemu radzi sobie z kierunkami światłami i wszystkim czego potrzeba w mieście a nawet jeszcze ma nadwyżki. Jak bys jeszcze coś chciał wiedzieć to pisz.
niezłe cudo:)ja bym się nawet nie zastanawiał tylko brał od razu
a jak tam z wałem i innymi podzespołami silnika (drogie i czy ciężko wymieńć) ?
Wymienić to łatwo, a wał to koszt 200-250zł za nowy . Sprzęgła lubią szybko sie psuć na współczesnych częściach, a szczególnie aluminiowe zabieraki
a simeringi ciężko wymieńć?
i jaki byłby ich koszt?
Stron: 1 2 3
Przekierowanie