14-11-2012, 22:07:40
14-11-2012, 22:16:58
tam nie ma tabliczki znamieniowej, tylko numery ramy z prawej strony pod kierownicą na ramie chyba
chyba sie jednak myle ale mój ogar i kumpla nie ma
chyba sie jednak myle ale mój ogar i kumpla nie ma
14-11-2012, 22:24:16
ogary nie miały tabliczek znamionowych
14-11-2012, 22:40:20
Nie ma tabliczki, aby numer ramy na główce co wchodzą przednie lagi
14-11-2012, 23:18:39
(14-11-2012 22:40:20)bartek66977 napisał(a): [ -> ]Nie ma tabliczki, aby numer ramy na główce co wchodzą przednie lagi
A żeby dostać twardy dowó rejestracyjny trzeba podać parametry F2,G i dopuszczalny nacisk osi . To skąd wziąć te dane?
14-11-2012, 23:32:04
Z instrukcji obsługi. Mozesz ja znalesc w internecie albo jakis forumowicz Ci poda.
15-11-2012, 16:07:47
tam był tylko numer wybity w ogarze zdaje się, ja też myślałem że czemu tego nie mam ale tylko numer jest . Wejdź na Wikipedie tam będzie co i jak
15-11-2012, 16:13:17
tabliczki miały komary,miński i chyba pegaz jak mi się zdaje,dane szukaj w zółtej książce o rometach
15-11-2012, 17:34:01
Ogary nie mialy tabliczek znamionowych rok i numer ramy masz podany po prawej stronie glowki ramy
Takie tabliczki mialy Komary Charty Pegazy
Takie tabliczki mialy Komary Charty Pegazy
15-11-2012, 17:36:45
Charty nie miały tabliczek
15-11-2012, 17:44:12
Charty miały tabliczki.
15-11-2012, 17:59:09
(15-11-2012 17:44:12)alek736 napisał(a): [ -> ]Charty miały tabliczki.
To pokaż mądralo ,jakoś tysiące chartów oglądałem i żaden nie miał
15-11-2012, 18:11:14
15-11-2012, 19:27:31
(14-11-2012 23:18:39)cebula98_98@tlen.pl napisał(a): [ -> ](14-11-2012 22:40:20)bartek66977 napisał(a): [ -> ]Nie ma tabliczki, aby numer ramy na główce co wchodzą przednie lagi
A żeby dostać twardy dowó rejestracyjny trzeba podać parametry F2,G i dopuszczalny nacisk osi . To skąd wziąć te dane?
Mam rozumieć, że mowa o nowym dowodzie rejestracyjnym. Każda stacja diagnostyczna do 50 zł przeprowadza badanie techniczne, dopuszcza motorower do ruchu, co więcej nie musisz sam zamartwiać się o specyfikację techniczną swojego pojazdu, oni posiadają katalogi i sami odpowiednio to wyliczą, łącznie z ważeniem motoroweru (bo z tym się także spotkałem). A z doświadczenia wiem, że Warszawa wyrabiając nowy dowód rejestracyjny z wypisem ze stacji diagnostycznej do końca się nim nie kieruje, bo w moim przypadku w dowód wpisane są jedynie: rodzaj pojazdu, rok produkcji, nacisk osi,masa pojazdu, dopuszczalna masa całkowita, liczba osi, poj. silnika i oczywiście termin kolejnego badania technicznego. A P.2 (kW)i Q (kW/kg) - widnieje 0,00 i 0,0000. :-)