Super
tylko ona dojdzie do jakiś 10tys
WSK M21W2S2 , były takie są dziś bardzo cenne i poszukiwane. Prócz zapłonu Bing miały szwedzki zapłon SEM i inny wał dostosowany pod koło magnesowe SEM, reszta silnika taka sama jak w zwykłej 175. Z ciekawostek tylna lampa była firmy Lucas
Ten egzemplarz 10 000 nie osiągnie, ma braki i wymaga renowacji
ja miałem taki silnik pod sema
z innym wałem bodajże 059
ale sprzedałem na wueska.pl za 500zł
A kupiłem go na złomie za przysłowiową flaszke
Ja bym nigdy nie sprzedał. Wiem, że lampa lucasa. Swego czasu taka lampa była na allegro.
Około 6 kafli ktoś za nią weźmie.
Fajny model sam chciałbym mieć taki
Poco mi był ?
jeszcze wtedy nie miałem 175tki i zapłon był nie kompletny itp ale miał plomby
mój brat ma przy swojej wsk 175 gaźnik bing
Zarąbista tylko szkoda że bez papira.
heheh ajk widzać jeszcze pare jest
Mam taką WSK ale 125 z zapłonem elektronicznym i bingiem, szukałem informacji na ten temat ale za wiele o tym nie było,znalazłem tylko tyle że to jakaś krótka seria wypuszczona pod koniec produkcji.
romecik1998 to nie ważne że nie ma papira takie moto się tylko na zabytek rejestruje a wtedy papira nie trzeba
arecki16 to trójki też miały gaźnik binga ? Wrzuć zdjęcie tej wski będę wdzięczny
OK jutro wrzucę bo muszę zrobić.
(14-11-2012 21:12:38)arecki16 napisał(a): [ -> ]Mam taką WSK ale 125 z zapłonem elektronicznym i bingiem, szukałem informacji na ten temat ale za wiele o tym nie było,znalazłem tylko tyle że to jakaś krótka seria wypuszczona pod koniec produkcji.
Brednie , jakaś przeróbka. Pod koniec produkcji produkcja motorów całkowicie kulała, na tyle że pospolite modele były coraz gorszej jakości, wycofywali sie kolejni podwykonawcy (stąd wprowadzenie aluminiowych cylindrów, bo zakład produkujący żeliwne odlewy wycofał współpracę) więc nie było opcji żeby inwestowali w modyfikacje, motory były tylko usilnie poprawiane żeby spełniły wymagania nowych przepisów- wprowadzono prostokątne odblaski na lagach i tylne lampy LM-01 (identyczne jak w Charcie) i wkład przedniej lampy z oprawką na żarówke światła pozycyjnego, gdyby nie to motory na rok 1984 i 1985 nie dostałyby homologacji, dzięki tym poprawkom dostały warunkową homologacje na krótki okres tak by zmontować i sprzeać ostatnie partie motorów . Nie długo potem , w październiku 1985r zaprzestano produkcji. Wtedy nie myślano już nad ewolucją tych motorów tylko nad tym jak zepchnąć ostatnie partie sprzętu jak najmniej na tym tracąc
Ten zapłon jak wygląda ? Może to zapłon od Minska 125, jedyny który był / jest łatwo i tanio dostępny, po przeróbkach myśle że da sie go wpasować do S01
Gaźnik Bing w 125 nie występował, aczkolwiek był taki i stosowano go w kartingu, nawet były specjalne króćce pod to
Ten silnik jest na 100% orginalny bo dziadek kupił go w fabryce nówkę i zmienił stary na ten.