Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Czyżby tunning?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Znalazłem na allegro takiego oto rometa. Wiem że to nie sport ale niby numery ramy i silnika zgadzają się z tymi w papierach. Ciekawi mnie także brak bagażnika. Więc czy zwykły przerobiony T-1, czy jakaś ciekawostka?
Ale to raczej nie T-1 bo ma mocowanie na osłony gaźnika, więc myślę, że to sport z innym przodem, bo nie miejsca dla pasażera, tylko nie wiem jak rozgryść silnik


http://allegro.pl/motorower-komar-sport-...39917.html
moze i tak.. ale silnik od t-1 pewnie jakaś samorobka ;/
Pewnie zmodyfikowany przez PKP.
jak dla mnie to zwykły komar sport tylko ze ma silnik 023,i przód od T1,ale ciekawi mnie czemu ma dziury w błotniku na sruby jesli nie ma bagaznika,mozliwe ze ktos sobie przerobił tego sporta,albo na zamówienie takiego zrobili choc wątpie.
złożyl z paru rometów 1 rometa Big Grin
On może jest tak zrobiony żeby wygodniejszy był.
(02-11-2012 16:03:48)nocnyfuul napisał(a): [ -> ]moze i tak.. ale silnik od t-1 pewnie jakaś samorobka ;/

Zwykły 023 a nie jakaś ''samoróbka''
Przerobiony na Sporta. Pewnie dali mu Sportowy bak bo pomiescil wiecej od oryginalnego a ,ze brzydko wygladalo z oryginalnym siedzeniem to musieli wstawic tez od Sporta.
Na jednym SKR'że widziałem bardzo podobną przeróbkę, różnica była taka że motorek, był w kolorze groszkowym. Przód zmieniali dlatego, bo jeżdżąc gdzieś w pola, mając przód na wahaczach, koło latało w jedną i drugą stronę. Bak montowali ze względu na pojemność. Siedzenie dawali, bo było wygodniejsze i ładniejsze (nie wiem ile w tym prawdy, bo nie siedziałem na nim). A silnik wymieniali dlatego, że były w nim biegi w nodze, które tak często nie wypadały. Tyle pamiętam. Były też jakieś inne przeróbki których nie pamiętam.
Po pierwsze to nie przód od T-1 tylko do Komara 2351 i to też prawdopodobnie taki komar z bakiem siedzeniem od sporta i silnikiem z ogara 205 czy czegoś innego. Amorki też raczej z Ogara
Jednym słowem robili tak aby maszyna była lepsza i wygodniejsza.
To jest sport z zawieszeniem od Komara 2351, a dziury w tylnym błotniku ma tam dlatego że pewnie jest założony inny błotnik.
to jest sport bo ma mocowania na ten bak, nie jest to t1 bo nie ma mocowania do podtrzymywania głowicy a bagażnik mógł być zdjęty
a sory sporty nie miały bagażnika popieprzyło mi się
Chcę zwrócić uwagę na wachacz bez stópek
Przekierowanie