Nie przeczę, że to najlepsza oferta
Jak do niedzieli ten kupiec zrezygnuje, to biorę
Ale jak nie... to albo wybiorę coś z reszty, albo poczekam.
W tej 250 zastanawia mnie kopka w pozycji dolnej... Nie analizowałem w żaden sposób tego silnika, więc nie wiem, co to mogłoby być... Ale silnik na 99% do remontu
Może ustawiona, żeby biegi się lepiej zmieniało?
Dobra, biorę Jawę 175, jak jednak klient ją wykupi to negocjuję tę 250, jak nie spuści to negocjuję SHL-kę, a jak nie spuści to szukam czegoś innego albo biorę Syrenkę
(01-11-2012 15:49:59)Artur napisał(a): [ -> ]W tej 250 zastanawia mnie kopka w pozycji dolnej... Nie analizowałem w żaden sposób tego silnika, więc nie wiem, co to mogłoby być... Ale silnik na 99% do remontu
W Jawach / CZ dźwignia służy i za zmiane biegów i po wciśnięciu i przesunięciu do tyłu za kopniak a tutaj widać że stanęła na końcu skoku kopniaka
Może być tak że cały silnik stoi i kopniak sie zablokował w dolnej pozycji. Albo po prostu sprężyna
Ta Cz 175 przyzwoita, za te cene to papierów nie ma a nawet jak są to nadają sie tylko do tego żeby sie nimi podetrzeć. Ale motor ładny , kompletny za przyzwoite pieniądze
Na papiery tyle sposobów jest... Dla mnie najważniejszy jest pojazd, nie dokument
Wg mapy jakieś 250 km ode mnie to jest... Zobaczymy
(01-11-2012 20:18:06)Artur napisał(a): [ -> ]Na papiery tyle sposobów jest... Dla mnie najważniejszy jest pojazd, nie dokument
Tylko zwróciłem uwage że za te cene to kompletu papierów nie ma, ale dla mnie to też żadna wada, papierami , osobiście uważam papierami to sie d*pe podciera
są potrzebne tylko przy odsprzedaży i podnoszą cene a tak to jeździłem tyle lat motorami bez papierów i dobrze było
Jawa 250 ładna ale nie zadbana,ja bym brał na twoim miejscu CZ JAWA 175
Którą?
Bo o tą pierwszą, jak mówiłem, to mam w niedzielę się pytać - bo ktoś już ją zarezerwował... więc pewnie kupi... A ta druga strasznie daleko... Musiałbym ojca namówić, żebyśmy się pod Warszawę wybrali