Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: nie pali a wszystko wyregulowane.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
tak jak w temacie przez jakiś czas rozpędzał się tylko 35 km/h a więc rozpoczęliśmy od zapłony lecz obróciłem kołem magnesowym a przerywacz się nie otwierał wymieniłem koło zamachowe i wszystko się otwierało tak jak trzeba lecz dalej nie pali nie wiem co robić.kolor iskry niebieska ciągła nie przeskakuje.
(30-10-2012 18:33:51)arek2xl napisał(a): [ -> ]obróciłem kołem magnesowym a przerywacz się nie otwierał wymieniłem koło zamachowe
Tylko po co ? Przerwe sie reguluje...
tak ale ona się nie otwierała i miałem 2 iskrowniki wsadziłem ten drugi i było to samo a więc założyłem inne koło magnesowe o wszystko było ok
.
Tak bo mogłeś założyć koło magnesowe ale nie regulowałes przerwy i to samo było
no to tak regulacja platynek to że się otwierają nie znaczy że jest dobrze przerwa 0,4mm regulacja gaznika zacznijmy od tego klin caly magneto lekko chodzi czy trze o cewki
Ale co zalewa go czy nie bo powodów może być setki
może kabel i fajka nie te iskre wytwarza
może fajka a raczej koło magnezowe .
Magnezowe to są wyroby z magnezu(Mg)... 509

Czyli powiadasz że wymieniłeś magneto i niczego nie regulowałeś(platynki, sprawdzenie wyprzedzenia)? Jeszcze zwróć uwagę czy przy montowaniu krzywki ustawiłeś ją w dobrej pozycji.
a więc posiedziałem przy książce motorowery romet i pobawiłem się zapłonem gaźnikiem odpalił pochodził i zgasiłem go na następny dzień 3 trzy razy odpalił a potem kicha.
jak kicha to zapłon
nie potem już nie odpalił ale chyba od jutra zaczynam porządne przeczyszczanie usunąłem już nagar z tłoka i z głowicy gaźnik przeczyszczony jeszcze tylko kranik i napisze jak odpali.
dobra jeszcze jeden problem żeby nie pisać nowego tematu automat trze mi o magneto ta część nad kulką zmieniacza czy tak ma być ojciec mów że tak mają.
Stary ostatnio w ASO Romet mieliśmy Kadeta też myśleliśmy że zapłon bo iskra by konia zabiła. Po próbach i błędach okazało się że kompresja za mała. Iskra była paliwo też ale nie miał siły aby jechać i wkręcać się na obroty. Pozostaje szlif nowy tłok i pierścienie Smile
Tylko on jest swiezo po remoncie generalnym i jego v max wynosił 55
To się stało jak postał trochę wyciągniety z ramy ale i tak palił

Tak zalewa go jak trochę po kopię.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie