Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Tuning
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Siemka
Jak moge w prosty sposob podniesc osiagi komara?(żeby mial wiecej mocy) i zeby żywotnosc silnika nie ucierpiała na tym .
Rozwierć dolot w cylindrze , możesz rozwiercić gaźnik .Bardzo dokładnie go tez wyreguluj .
Gaźnik K60B , skrócone kolanko (ma wchodzić do tłumika ok 3 cm), dokładna regulacja silnika i dobór przełożeń. Będzie czuć różnice
k60b mam ,skrucecnie kolanka nic nie daje
gdzie ten dolot jest w cylindrze?
Włóż do niego silnik od simsona to poczujesz różnice. To jest komar z niego dużo nie wyciągniesz.
(29-10-2012 23:41:11)chart21050 napisał(a): [ -> ]Włóż do niego silnik od simsona to poczujesz różnice. To jest komar z niego dużo nie wyciągniesz.

Sinika simsona nie posiadam ,wiem ze z niego dużo nie wyciagne chce tylko te 10-15% wiecej mocy.
A co myslicie zeby w polaczeniu gaznk cylinder przywiercic mała blaszke ? Ta blaszka ma mieszać powietrze , i to powinno dac wiecej mocy.
Pierw dobrze wyczyść tłumik nalej tam roztwór kreta z wodą. Uciente kolanko dużo daje.
Zrób dolot,daj turbine do tego stożek i intercooler zmodyfikuj komputer i śmigaj.A tak serio to to jest komar szału nie ma.Możesz sie tłumikiem pobawic i ewentualnie jakimś szlifem cylindra
[quote='lada97' pid='108187' dateline='1351547233']
Pierw dobrze wyczyść tłumik nalej tam roztwór kreta z wodą. Uciente kolanko dużo daje.
[/q

Wyczyszcze tłumik ,skrucenie kolanka nic nie daje a nawet przeszkadza w załozeniu na cylinder.
(30-10-2012 16:47:15)Łukasz napisał(a): [ -> ]Wyczyszcze tłumik ,skrucenie kolanka nic nie daje a nawet przeszkadza w załozeniu na cylinder.
Jak skrócenie kolanka może wpływać na późniejsze założenie go na cylinder?
Może ze złej strony ucinałeś?
(30-10-2012 16:51:53)nie_mientki napisał(a): [ -> ]
(30-10-2012 16:47:15)Łukasz napisał(a): [ -> ]Wyczyszcze tłumik ,skrucenie kolanka nic nie daje a nawet przeszkadza w załozeniu na cylinder.
Jak skrócenie kolanka może wpływać na późniejsze założenie go na cylinder?
Może ze złej strony ucinałeś?

Napisałem że utrudnia w założeniu ,ucinałem od strony tłumika.
Nie będę się upierał bo nigdy nie ucinałem, ale nie potrafię sobie wyobrazić jak skrócenie kolanka może przeszkadzać w czymkolwiek.
Utrudnia ponieważ kolanko staje się krótsze i wtedy jest bardziej napiete i ciezej na cylinder założyczab
http://www.mottocykle.cba.pl/index_pliki/Page1197.htm

To ja jeszcze polecę klasykę gatunku.
Czytałem to już z 3 razy ,silni bi mi szybko padł jakbym to zrobił.
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie