pomocy..
wytłumaczycie mi jak bez zadnych profesjanalnych sprzetów wyregulowac Zapłon w silniku S38 na 2,73 mm przed GMP
prosił bym o szczeguły..
Bez zadnych profesjonalnych sprzetów sie nie da. Mozesz uzyc suwmiarki.
jedyne sprzęty, które są niezbędne to:
1. klucz 8, chyba że ktoś ma śrubki na iskrowniku na śrubokręta
2. sówmiarka
bez tego to ciężko.
Szczelinomierz + czujnik zegarowy + lampa stroboskopowa. Inne regulacje można se wsadzić wiadomo gdzie
Śrubokręt Ci starczy, trzeba wyczuć gmp i ustawić +- 3mm jak już się wczujesz to ustawisz idealnie.
edit
Na początek szczelinomierz nie zaszkodzi.
Nie trzeba żadnej sufmiarki wystarczy srubokret ,udtawiasz zaplon odpalasz i jak sie dobrze wkreca na obroty to tak zostawiasz.
I jak sobie zobaczy srubokretem te 3 mm przed gmp?
Tak wyregulują sobie na śrubokręt a potem 100 tematów na forum że nie odpala, że słaby, że za dużo pali....
sówmiarka, sufmiarka, o Cie szlag
Tak jak Irek pisze, pogadać ze znajomymi i załatwić sobie profesjonalne przyrządy, raz ustawione daje spokój na dłuuuugi czas.
okey .. dzieki a jak sie ustawia zapłon zeby komar był mocniejszy ..
( prosze o jasne odp bo ja jestem zielony jesli chodzi o iskrownik.) wytłumaczcie mi jak to zrobic wszczegułach... np wczesny zapłon ? /\
(28-10-2012 21:05:21)komar2330 napisał(a): [ -> ]okey .. dzieki a jak sie ustawia zapłon zeby komar był mocniejszy .. ( prosze o jasne odp bo ja jestem zielony jesli chodzi o iskrownik.) wytłumaczcie mi jak to zrobic wszczegułach... np wczesny zapłon ? /\
i jakbyscie mogli jeszcze podac jakies pomysły jak przeczyscic kolanko .