Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: 88' Romet Chart 210
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
(26-10-2012 20:30:23)Błażej napisał(a): [ -> ]sporawo trochę, ale skoro jesteś zadowolony to najważniejsze

No jestem zadowolony. Tym bardziej ,ze dostalem ten drugi silnik ,nową pantere i resztę tych pierdół.
Ogolnie to wiem na czym stoje. Nic nie bylo grzebane jezdzil nim tylko jeden facet.
Patrząc na te ceny na tablicy i allegro to taka srednia cena jak na ten stan.


http://bikepics.com/members/przemek9596/88chart210/ tutaj jest jeszcze kilka zdjec. Widac m.in zardzewialy i porysowany tlumik i reszte :F
Charcik fajny i w dobrej cenie. Ja osobiście bym nie malował bo na fotkach nie widać ze lakier bardzo zmęczony
Przepiękny chart! Ważne że ma dokumenty i jest sprawny z plombą. 14mc Tongue Też ci się leje z niego? Niedługo kupię taki za 20zł i może w końcu doprowadzę go do stanu, no i szlif go czeka.

Trochę drogawo ale git.

Ale ważne że nie taki zbezczeszczony jak ten... http://allegro.pl/romet-chart-50ccm-okaz...49426.html
heheh piękny jak zawsze CHART ;D pazdr
Z gaznika sie nie leje lecz jest "mokry" bo nie ma uszczelki. W sumie to ten gaznik ma ciekawie przerobione "ssanie". Zrobie jutro zdjecia to pokaze.
Tak Przemku mówisz że on tak brzydki. Popacz na mojego Ogara cały porysowany, pordzewiały itd.


a tak w ogóle to silnik odpaliłem, jak pochodził platyny się wysuneły z tego bolca i zgasł. Platyny do wymiany.
Jak sie przyjrzec to moj tez pordzewialy. Poprzedni wlasciciel mowil ,ze okolo rok po zakupie wymienil bagaznik na gwarancji bo zaczal mu rdzewiec. Pozatym na jakies 5% moze cos pojdzie do chromowania.

Bedzie brzydki dopóki sie nim nie zajmę :F
no tłumik to masz pordzewiały. Ja mam ten sam problem co ty, ale mój trochę mniej.
Jeszcze kilka zdjec pokazujacych "prawdziwe oblicze" :F






Brzydackie boczki. Pewnie dopiero pomaluje je na następną zimę. Oczywiscie proszkowo Smile




Uwalona minią kanapa. Jakies pomysły zeby to wyczyscic nie psując materialu?



Gaźnik z przerobioną przyslonką rozruchową. Bardzo dobry pomysl. Nie trzeba sie meczyc z tym "przyciskiem" ,który jest w oryginale. Dzyndzel na dole - wyłączone dzyndzel u góry właczone :F Tak, wiem ,ze jest brudny. W zime wyczyszcze go patyczkami.




Kolejna bolączka. Przyspawany kierunek. Rurke mam, mocowania wiem kto ma :F








Automat stopu z Malucha :F Nowy oryginalny 15 zł w motonecie więc nie ma problemu Big Grin






Brzydki błotnik. Chcę go spolerowac. Robił ktoś to kiedys? Chodzi mi o to zeby zjechac go wodnymi papierami sciernymi zaczynajac od 600 a kończąc na 2000 lub więcej. Pozniej filc na wiertarke z jakims preparatem albo wodą z mydlem.






Porysowany bak. Tez bedzie malowany, razem z boczkami.






I takie tam na hamerykańskie święto.




Pozatym wczoraj u Tasiemca wyregulowalem sobie niskie obroty i jakos zaczal dziwnie chodzic. Sam wkrecal sie na wysokie obroty pozniej te obroty sobie skakaly i w ogole. Dzisiaj normalnie odpalil chodzil wiec postanowilem sie przejechac. Przejechalem z 300m i dalej juz nie chcial. Myślałem ,ze to przez te obroty. Objawy byly tak jakby konczylo sie paliwo. Sciagam wezyk patrze - na otwartym nie leci, rezerwa to samo. No to rozebralem kranik wyrzucilem z niego kilka gramów mieszanki drobinek lakieru i innego syfu i jezdzi :F

No i oczywiscie kierunki z którymi wszystko bylo ok juz zaczely świrować. W zime musze dokladnie przejrzec instalacje i powymieniać żarówki.
Nie wiedziałem że masz Charta. Mam nadzieję że w zimę się z nim uporasz Wink
No trochę go trzeba będzie odpicować. Widzę że kierunek na stałe masz. Ładnie dynie wyciąłeś arcydzieło.
Błotnik polerujesz tylko papierami i pastami żadnych filców i wiertarek Wink
A nie bedzie on wtedy matowy?
dlatego poleruje się do najmniejszej ziarnistości papierów. Zobacz w mojej 210 jak było po polerce
No mi wlasnie o to chodzi. Szlifuje papierami wodnymi od 800 do 2500. Tylko na końcu chcialem to spolerować filcem żeby był połysk.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Przekierowanie