Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Problemy z Cinquecento.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witajcie,

wielkimi krokami zbliża się zima. Dlatego też postanowiłem dokonać kilku napraw w moim służbowym Pikaczento:F

Pierwsza sprawa: zalałem 10l PB95 i wskaźnik nawet nie drgnął, tak jakby się zawiesił jakiś czujnik. Jak ostatnio ze dwa miechy temu lałem benzynę to też nic nie drgnął, a wiele na tej benzynie nie jeździłem z racji, że ma turbo gazSmile

Druga sprawa: Czuć paliwo. Nie wewnątrz auta (chyba, że się szybę odsunie), ale na zewnątrz. Koło korka i klapki wlewy jest ślad jakby się paliwo lało przez korek po karoserii. Tak mam od dłuższego czasu. Korek nieoryginalny tylko kupiony za 3zł tzw. uniwersalny. Ale oryginalny wywaliłem z tego samego powodu, więc nie wiem skąd te ślady i zapach paliwa.

Trzecia sprawa: Światła. Są tak liche, że jeżdżę na słuch:F albo co najmniej trzymam się środkowej linii jezdni, żeby kogo na poboczu nie zabić:/ jak nikt z przeciwka nie jedzie to jeszcze ujdzie, ale jak ktoś z przeciwka jedzie to tragedia:/

Znawców tematu proszę o zabranie głosuSmile
Ja tam znawcom nie jestem ale jak Ci wskaźnik nie drgnął i dano nie tankowałeś to trzeba popatrzeć na pływak w baku to z benzyną to trochę dziwne ale pewnie odpowietrznik zatkany a światła to drugie do jazdy dziennej załóż tak jak Tornado miał kiedyś w CC Wink a i watek do odpowiedniego działu przenoszę Wink
1. Wyjmij pływak i sprawdź czy sie nie zawiesił, może wystarczy oczyszczenie. Jak nie to wymiana, nie powinien być drogi

2. Stawiam na nieszczelną rure dolotową (sporych rozmiarów gumowy wąż) od wlewu do baku lub przekorodowany zbiornik paliwa (problem starych Fiatów ). Jakby odpowietrznik był zatkany silnik na benzynie by nie chodził

3. Zniszczone odbłyśniki reflektorów lub zmatowione klosze . Jedyne skuteczne rozwiązanie - wymiana kpl reflektorów. Ładowanie odpada, jakby coś tu było nie tak po prostu akumulator by sie wyładowywał , no chyba że zaobserwowałeś problemy z ładowaniem to można przyczyn szukać w słabo naciągniętym pasku lub uszkodzonym alternatorze
I w sumie jeszcze 1 sprawa, nie założyłeś przez przypadek gdzieś żarówki 24W czy to w tylnych światłach czy przednich ? Z tyłu powinny iść 12V 5W jak w większości aut
Irek, ten pływak gdzie się znajduje i jak się do niego dostać?

Silnik na benzynie chodzi w porządku.

Miałem robione łożyska alternatora i gość, który mi to robił mówił, że alternator słabo ładuje, chociaż nie uśmiecha mi się go wymieniać.

Żarówki wszystkie są okejSmile
To na szczotki popatrz w jakim stanie są i styki czasem wystarczy wymienić je i przeczyścić Wink
To skoro słabo ładuje mamy problem świateł rozwiązany

Do pływaka najczęściej jest dostęp przez odkręcenie klapki która znajduje sie pod siedziskiem tylnej kanapy. potem odłączasz przewody paliwowe, jeden lub 2 prądowe , odkręcasz pare śrub i wyciągasz go. Ale przy tej sytuacji że czuć paliwo polecam wyjąć cały zbiornik wraz z rurą wlewu, pływakiem i obejrzeć dokładnie
(25-10-2012 22:08:56)Gruchu napisał(a): [ -> ]Miałem robione łożyska alternatora i gość, który mi to robił mówił, że alternator słabo ładuje, chociaż nie uśmiecha mi się go wymieniać.

To słabo go robił, jak słabo ładuje alternator po prostu nie jest sprawny, ale cóż tacy są "mechanicy" dlatego ja na dobre porzuciłem korzystanie z ich usług
witam,problem ze wsakżnikiem paliwa może być przy pływaku,albo po prostu za mało lejesz,korek najlepiej dopadnij sobie oryginalny.a nie jakaś podróbę bo to dziadostwo i tylko na tym tracisz,albo też może być że wlew paliwa może być gdzieś przygnieciony lub uszczerbany i korek dobrze nie dochodzi
Przekierowanie