21-10-2012, 23:21:21
Witam.
Jakiś czas temu kupiłem 232 z 67 roku.
Zrobiłem remont silnika (wymiana łożysk, uszczelniaczy, uszczelek, kondensatora, pierścieni...).
Silnik poszedł od kopa, sprzęt jeździ ale mam kilka pytań.
1) Kwestia mocy: pod górkę strasznie marnie jedzie i tylko na 1 biegu (nachylenie koło 15%). Na 2 ma problem z jazda pod jakiekolwiek wzniesienie. Czy to kwestia regulacji czy one były takie słabe (dodam że waże 90kg)?
2) "Coś" kapiące z wydechu - czy to niedopalona benzyna czy jakiś wyciek oleju?
3) Jaka powinna być kompresja?
4) Jak macie jakiegoś linka gdzie jest opisana "jak krowie na granicy" procedura regulacji gaźnika, to poproszę.
5) Kupiłem komplet czarnych linek ale ta od gazu jest ciut za długa. Da się coś z tym zrobić? Ew czy można dostać oryginały w jasnym pancerzu? (chcę odrestaurować go do oryginału - niebiesko-biały)
Dzięki
Jakiś czas temu kupiłem 232 z 67 roku.
Zrobiłem remont silnika (wymiana łożysk, uszczelniaczy, uszczelek, kondensatora, pierścieni...).
Silnik poszedł od kopa, sprzęt jeździ ale mam kilka pytań.
1) Kwestia mocy: pod górkę strasznie marnie jedzie i tylko na 1 biegu (nachylenie koło 15%). Na 2 ma problem z jazda pod jakiekolwiek wzniesienie. Czy to kwestia regulacji czy one były takie słabe (dodam że waże 90kg)?
2) "Coś" kapiące z wydechu - czy to niedopalona benzyna czy jakiś wyciek oleju?
3) Jaka powinna być kompresja?
4) Jak macie jakiegoś linka gdzie jest opisana "jak krowie na granicy" procedura regulacji gaźnika, to poproszę.
5) Kupiłem komplet czarnych linek ale ta od gazu jest ciut za długa. Da się coś z tym zrobić? Ew czy można dostać oryginały w jasnym pancerzu? (chcę odrestaurować go do oryginału - niebiesko-biały)
Dzięki