20-10-2012, 21:55:35
Stron: 1 2
20-10-2012, 21:58:25
1 Metoda prób i błędów(chodzi ci o wolne obroty czy skład miesznki paliwo-powietrze)
2 Na ciepłym silniku
2 Na ciepłym silniku
20-10-2012, 22:03:59
(20-10-2012 21:58:25)kicek0502 napisał(a): [ -> ]1 Metoda prób i błędów(chodzi ci o wolne obroty czy skład miesznki paliwo-powietrze)
2 Na ciepłym silniku
1.Chodzi mi o wolne obroty i mieszanka -powietrze
2.Dzięki
20-10-2012, 22:05:46
2.oczywiście ,że na ciepłym
1.Tak jak wyżej ale jeżeli ci chodzi o skład mieszanki paliwowo powietrznej to wkręcasz śrubkę na max i wykręcasz o karpobrotu i już powinien romet chodzic
1.Tak jak wyżej ale jeżeli ci chodzi o skład mieszanki paliwowo powietrznej to wkręcasz śrubkę na max i wykręcasz o karpobrotu i już powinien romet chodzic
21-10-2012, 21:01:19
O co chodzi karpobrotu bo też muszę wyregulować gaźnik.
21-10-2012, 22:15:37
czyli 1.5 obrotu kopiesz i jak jest wszystko git to na 1 palisz i jedziesz
22-10-2012, 09:44:05
A ma ktoś jakiś link do filmiku jak ustawić gażnik????
22-10-2012, 14:54:38
(22-10-2012 09:44:05)alek736 napisał(a): [ -> ]A ma ktoś jakiś link do filmiku jak ustawić gażnik????Nie ma takiego filmiku.
Człowieku kilka osób napisało jak ustawić ,a ty jeszcze filma chcesz.
22-10-2012, 20:16:37
Ja już ustawiłem w miarę.
24-10-2012, 16:16:49
(24-10-2012 16:11:02)nocnyfuul napisał(a): [ -> ]na ciepłym silniku pare razy obkręcic każdą i juz xd
Błyskasz wiedzą.
Regulując śrubką od mieszanki żeby ci ładnie wchodził na obroty,polecam od 1.5 obrotu,jak ci muli trochę to wkręć,i na koniec podkręć śrubkę pod przepustnicą ta ze sprężynka
24-10-2012, 17:11:25
Od obrotów polecam wykręcić na maxa. Jak odpali to będzie miał baaaardzo wysokie obroty, wtedy wkręcamy śrubkę (tą ze sprężyną) wolnych obrotów słuchając obrotów silnika.
Paliwo-Powietrze to wkręcić do końca i wykręcić na 1,5 obrotu.
Paliwo-Powietrze to wkręcić do końca i wykręcić na 1,5 obrotu.
24-10-2012, 17:20:53
Paliwo-Powietrze to wkręcić do końca i wykręcić na 1,5 obrotu a reszta tak na oko
24-10-2012, 19:20:05
Te 1,5 obrotu to se można... każdy silnik jest inny, u mnie np motoryna chodziła najlepiej na wykręconym o 4 obroty .
Gaźnik jest prawidłowo wyregulowany jeśli silnik pracuje na biegu jałowym równo i z możliwie największą prędkością obrotową przy jak najmniej otwartej przepustnicy oraz płynnie przechodzi na wysokie obroty i z nich schodzi.
Gaźnik jest prawidłowo wyregulowany jeśli silnik pracuje na biegu jałowym równo i z możliwie największą prędkością obrotową przy jak najmniej otwartej przepustnicy oraz płynnie przechodzi na wysokie obroty i z nich schodzi.
24-10-2012, 20:54:39
(24-10-2012 19:20:05)Irek napisał(a): [ -> ]Te 1,5 obrotu to se można... każdy silnik jest inny, u mnie np motoryna chodziła najlepiej na wykręconym o 4 obroty .
Gaźnik jest prawidłowo wyregulowany jeśli silnik pracuje na biegu jałowym równo i z możliwie największą prędkością obrotową przy jak najmniej otwartej przepustnicy oraz płynnie przechodzi na wysokie obroty i z nich schodzi.
No właśnie nie każdy będzie chodził na 1,5 obrotu bo tak jak powiedział irek każdy silnik jest inny.
24-10-2012, 21:15:49
(24-10-2012 20:54:39)romecik1998 napisał(a): [ -> ](24-10-2012 19:20:05)Irek napisał(a): [ -> ]Te 1,5 obrotu to se można... każdy silnik jest inny, u mnie np motoryna chodziła najlepiej na wykręconym o 4 obroty .
Gaźnik jest prawidłowo wyregulowany jeśli silnik pracuje na biegu jałowym równo i z możliwie największą prędkością obrotową przy jak najmniej otwartej przepustnicy oraz płynnie przechodzi na wysokie obroty i z nich schodzi.
No właśnie nie każdy będzie chodził na 1,5 obrotu bo tak jak powiedział irek każdy silnik jest inny.
romecik, ameryki nie odkryles u mnie to różnie jest , raz jest git a czasem mu cos odbije i musze palec przy pudle w 1 otworze trzymac. Zaplon tez musi byc dobrze ustawiony.
Stron: 1 2