15-10-2012, 21:53:16
Mam taki problem mój 50 T-1 mało leci może niecałe 40kmh i to z trudem.Co może być zużyte w silniku ? A z tego co wiem powinien jechać chociaż te 50-55 kmh
Z góry dzięki
Z góry dzięki
(15-10-2012 22:30:23)Irek napisał(a): [ -> ]V-max 40km/h no cóż, dla 023/S38 to norma, dla 019 troche przy mało
Zaczyna sie od nadwozia, czy ciśnienie w oponach jest prawidłowe, czy koła kręcą sie bez żadnych oporów itd.
Jak nie to , to sprawdź kompresje, jak za niska jest przyczyna, jeśli OK to wyreguluj gaźnik zapłon, wyczyść wydech i filtr powietrza.
No i przede wszystkim przełożenie, jak masz 11/44z to więcej nie poleci
(15-10-2012 21:53:16)beqqu napisał(a): [ -> ]Mam taki problem mój 50 T-1 mało leci może niecałe 40kmh i to z trudem.Co może być zużyte w silniku ? A z tego co wiem powinien jechać chociaż te 50-55 kmhIle ważysz?
(15-10-2012 21:57:40)Dabek333 napisał(a): [ -> ]Cylinder moze byc zuzyty a masz silnik 3 czy 2 biegowyzębatki 13/44z.
(15-10-2012 23:08:46)nie_mientki napisał(a): [ -> ]179 cm 60 kg(15-10-2012 21:53:16)beqqu napisał(a): [ -> ]Mam taki problem mój 50 T-1 mało leci może niecałe 40kmh i to z trudem.Co może być zużyte w silniku ? A z tego co wiem powinien jechać chociaż te 50-55 kmhIle ważysz?
(15-10-2012 22:45:21)rometogar205rr napisał(a): [ -> ]Powietrza w oponach dużo,kompresja - nie sprawdzałem,gaźnik,zapłon wyregulowany,wydech,gaźnik,filtr powietrza czyszczony.(15-10-2012 22:30:23)Irek napisał(a): [ -> ]V-max 40km/h no cóż, dla 023/S38 to norma, dla 019 troche przy mało
Zaczyna sie od nadwozia, czy ciśnienie w oponach jest prawidłowe, czy koła kręcą sie bez żadnych oporów itd.
Jak nie to , to sprawdź kompresje, jak za niska jest przyczyna, jeśli OK to wyreguluj gaźnik zapłon, wyczyść wydech i filtr powietrza.
No i przede wszystkim przełożenie, jak masz 11/44z to więcej nie poleci
(15-10-2012 22:30:23)Irek napisał(a): [ -> ]V-max 40km/h no cóż, dla 023/S38 to norma, dla 019 troche przy mało
Zaczyna sie od nadwozia, czy ciśnienie w oponach jest prawidłowe, czy koła kręcą sie bez żadnych oporów itd.
Jak nie to , to sprawdź kompresje, jak za niska jest przyczyna, jeśli OK to wyreguluj gaźnik zapłon, wyczyść wydech i filtr powietrza.
No i przede wszystkim przełożenie, jak masz 11/44z to więcej nie poleci
(16-10-2012 10:03:59)nie_mientki napisał(a): [ -> ]Policzyłem że zmiana zębatki na 38 da Ci(przy spadku przyspieszenia oczywiście) vmax rzędu 46km/h(zakładałem że obecnie masz 40km/h). Proste obliczenia, i pokazują że chyba nie w przełożeniach jest problem.
O tym jakie części silnika trzeba wymienić zadecyduj po rozebraniu go na części i ocenie zużycia.
PS
O wagę spytałem zupełnie dla jaj, ale skoro ważysz 60kg to w zasadzie nic nie ważysz
(16-10-2012 21:13:52)Irek napisał(a): [ -> ]To sucha teoria którą nie trzeba sie w żadnym wypadku kierować, policzyć jak to będzie jeździło sie nie da, dopiero w jeździe i przy pomiarach okaże sie jak zmienił sie v-max i przyspieszenieAle na 44z bardzo szybko osiągał v-max więc ja myślę że na 38z będzie na trójce spokojnie ciągnął.Ale i tak wymienię cylinder,tłok,pierścienie,platynki,kondensator,cewkę zapłonową i wyreguluję dobrze zapłon i gaźnik i wtedy sie zobaczy czy coś dało -oczywiście po dotarciu
Na 38z to już na 100% nie zamieli, v-max może wzrosnąć lub nawet spaść gdy silnik jest w kiepskim stanie- nie będzie miał siły rozpędzać sie na 3 biegu