bo to jest jawa i ona musi mieć oryginalny filtr a nie jakieś kombinacje alpejskie ze stożkami
a w jawce to niema zbytnio co regulować bo jedyna regulacja w gaźniku jawki to poziom paliwa (czyli iglica) bo i położenie przepustnicy czyli regulacja obrotów
A może trzeba jeszcze z zapłonem coś do tego stożka pokręcić?
Jawka potrzebuje dużo powietrza.Ja mam stożek ale taki z widlaka nissana nie za 25zł to chodzi znacznie lepiej niz na oryginale.Te chińskie małą przepustowość mają
A riley2pl regulowałeś coś do stożka czy nic?
Orginał !!! Na stożkowym nie bedzie leciał szybciej ani mocniej , porównaj zrób małą rundkę bez żadnego filtra , z orgynalnym i tym tunningowym stożkiem, i zauważysz różnice
Dobra już zrobione. Okazało się że zapłon był źle ustawiony dlatego wolno jechał. Temat do zamknięcia !