Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Arkus & Romet Delta Junior
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Zgodzę się z Zweitakterem. Ewentualnie system gospodarczy. Zbierasz kasę i kupujesz jak masz odłożone na daną część. Generalnie uważam, że jak się dba, to się ma.
Nawet fajny ale ja wole starsze typu predom lub wigry
Niektórzy mówią głupoty że się psują.
Dostałem kasę na komunię i kupiłem sobie Kross Junior SH.
takie coś w identycznym malowaniu. http://www.google.pl/imgres?q=kross+juni...,s:0,i:248


Święta prawdę mówi to przysłowie: Kto szanuje ten ma

jakoś w tym roku od mojej komunii minęło ponad 5 lat, to jakoś rower wygląda jak nowy. Są nawet u mnie na oponach "cycki" chociaż codziennie w lecie go użytkuję. Rower jest myty w lecie gdzieś raz na dwa tygodnie i zaraz woskowany. 2 razy wjechał w większe błoto.

Także szanuj wszystko to będzie ci długo służyć Smile
PS: nawet fajny rower Smile
Rowerek dostał nowe pedały (aluminowe Gianty) - naprawdę jest różnica między plastikowymi. Na razie rowerkiem nie jeżdzę, bo na drogach w mojej miejscowości trudno jechać poboczem (rzuca mną jak szatan Big Grin ), nawet mimo grubych opon z bieżnikiem. Czekam na komenty Smile
kup se normaly rower
np rekorda maratona czy z nowszych meteora i jezdzij

nie rozumiem po co reanimujesz zombie ktore na desce kreślarskiej nadawało sie na złom
chcesz/potzrebujesz rower do uzytku tam gdzie normalni ludzie stosuja lotnie nazbieraj ze 20 tysi i se kup
do tego zeby zapierniczać turystycznie STARE romety to ideał...
rodzine orkan passat wagant pomijam bo to z rowerem ma mniej wiecej tyle wspolnego co twoj..
Sory za szczerość
za warna dziekuje Smile
Tak, kupiłbym. Ale ja potrzebuje roweru normalnego, a nie takiego dziadka. W moich rękach z czasem każdy rower byłby zakatowany, a taki rower jest do tego idealny. Jeszcze dwa lata i go chyba odstawie. Jego miejsce przejmie Ogar.
Miałem taki sam zamieniłem go na motorynkę . Fajny rower był dostałem go na komunię, tylko miał fabryczną wadę krzywo spasowane przednie resory, bo tak ciężko chodziły, a poza tym dużo wytrzymywał.
Siemka TongueTongueTongueTongue Miałem takiego , Fajny ! Ja w swoim miałem oponke taką z kostkami
Jaki polecacie amor (przód) do niego? Bo mój już całkowicie przestał działać (sztywny jak wiecie co...). Może być tak do 150 zł, ewentualnie 200 zł.
Mały up.

Dzisiaj wracając z kościoła wrzuciłem 3 bieg (z przodu). Wcisnąłem "gaz do dechy" i łańcuch wypadł z zębatki wyginając hak do zmiany biegów Big Grin No cóż, mówi się trudno, najwyżej się go wyprostuje. W niedalekim czasie, kiedy będę miał pieniądze przerobię go na jeden bieg z hamulcem w piaście. To będzie najprostszy, najtańszy i najmniej awaryjny sposób. Także komentujcie Smile

PS. Odpowiecie na pytanie post wyżej?
Sorry za triple post Sleepy

Tak więc wpadłem na pomysł Idea Jako iż lubię sporty ekstremalne, a zwłaszcza freeride na rowerze, to pomyślałem, żeby go przerobić na taki właśnie rower. Nie ma być do uskoków z hopek, ale do agresywnego zjeżdżania Big Grin I kieruje do was pytanie - czy muszę wzmocnić spawy na ramie?

PS. Jakby co to mam zamiar wywalić obydwa amortyzatory i wstawić takie do freeridu, przerzutkę tył wywalić i wstawić trochę większą zębatkę, z przodu dać dobrej klasy przerzutkę przednią (oczywiście korbę wymienić na lepszą) oraz dać lepsze, wzmocnione koła. Oczywiście nie wspomnę tu o dobrej kierownicy ze wspornikiem, sztycą z siodełkiem, pedałami itd.

Komentujcie.
Średnio się znam na stuncie rowerowym (właściwie to wcale), ale nie wydaje mi się, żeby nawet przerobiony, ale nadal chiński góral się do tego nadawał.
To nie jest stunt Big Grin Przeczytaj na wikipedii, co to jest freeride. Ja myślę, że nada się, tylko trzeba go zrobić tak, żeby nic nie latało Tongue
Najlepiej go sprzedaj i kup coś lepiej wykonanego, używanego.
Rama i tak ci się rozleci i części nowych nie warto kupować. Wszystko tandetne.
Chyba że chcesz się połamać albo popełnić samobójstwo
Ja bym się nie bawił czymś takim w sport,norma to luzy na wahaczu,tu najlepiej cały rower pospawać od nowa,bo te spawy robione są masowo
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie