(30-09-2012 14:23:24)MrF4k napisał(a): [ -> ] (30-09-2012 13:59:40)SapeK napisał(a): [ -> ]Wszystko jest możliwe Karolu poprzedni właściciel nieźle się zdziwił jak zobaczył że ona jeździ.Naprawie ją i nagram jakiś film.A tak w kwestii przedniego amortyzatora mam wsadzone nowe tulejki były rozwiercane ale nie mieliśmy rozwiertaka na dokładnie taki wymiar zęby to dobrze chodziło macie może jakiś pomysł żeby to dobrze chodziło na jakimś forum czytałem żeby to papierem ścierny szlifować.Czy coś będzie się działo jeżeli będzie za duży luz między lagami a tulejkami?
będą lagi latały podczas jazdy to bedzie to samo jak byś miał stare zużyte
To chyba wole żeby latały jakby były zużyte niż zęby w ogóle nie działały
A z tym papierem ściernym to dobry pomysł ?Czy lepiej szukać po znajomych rozwiertaka?
A więc tak wczoraj motorynka została pospawana i wzmocniona było robione to pod wieczór więc dużo wczoraj nie zrobiłem lecz dzisiaj poskładałem ją do kupy nie obyło się bez problemów oczywiście musiałem zapomnieć jak była podłączona cewka zapłonowa i zgięła mi się spina łańcucha ;/ ale czego się w młotkiem nie naprawi
niestety przedni amortyzator stoi nie zdążyłem nic z nim zrobić ale na pewno nie umknie on mojej uwadze podczas remontu bardziej z przyczyn jak ma jeździć a nie że w ogóle ma jeździć.Fotek narazie nie zdążyłem zrobić gdyż mam jeszcze 3 rometa do ożywienia jak będzie bardziej przypominał motorower niż to co teraz przypomina to go zaprezentuje
i trzeba było sprzątać garaż żeby na zimę gdzieś auto schować.No ale już nie będę zanudzał może jutro będą fotki mocowania.
No Super ci wyszła ta drynka
Mocy pewnie ma
Mocy ma i to od pierona
na jedynce bez żadnej mojej pomocy potrafi stanąć na koło wystarczy trochę szybsze puszczenie sprzęgła
wiem że mogła by szybciej jechać ale nie mogę znaleźć mniejszej zębatki na koło :/ zresztą i tak teraz większa prędkość mi nie potrzebna bo mi asfalt rozkopali ;( i bardzo ciężko jest jechać trochę szybciej bo taka jazda to nic przyjemnego ale po lesie sprawuje się idealnie
Zobacz jaką masz zębatkę na silniku. W silniku simsona mozna dac wiekszą niz w dezamecie.
Byłem bardzo sceptyczny jeśli chodzi o ten projekt, ale wyszło całkiem nawet bardzo przyzwoicie
W dezamecie też można upchać większą zębatkę i zostało to udowodnione nawet tutaj na forum
wiem że do simsona mogę dać większą ale to muszę policzyć ile mam i poszukać gdzieś większej a szczerze mówiąc to mi się narazie nie chce mi się grzebać
ale będę musiał kiedyś zapłon poprawić to sobie policzę przy okazji. Dzięki za miłe słowa
starałem się jak mogłem by była idealna ale jest jeszcze parę drobiazgów które wypadało by poprawić np. niebieski lakier już w paru miejscach odpada, hamulce w niej są takie że strach się bać prawie wgl nie hamują
i te odkręcające się od obrotów śrubki ;( praktycznie co wrócę na niej to muszę coś dokręcić albo uzupełnić.. ostatnio wykręciła mi się śrubka amortyzatora tylnego.. nawet nie zauważyłem że jadę na jednym
ale nie przejmuje się tym bo jeździ się na niej fantastycznie zawsze marzyłem o drynce ale nigdy nie sądziłem że dostane z silnikiem simsona
Pozakładaj nakrętki samokontrujące lub podkładki sprężyste/faliste i będziesz miał spokój :] Drynka zrobiona naprawdę ładnie
I tak zrobię ale to przy uzupełnieniu wszystkich śrubek na takie jakich jest większość bo teraz to na przykład na błotniku mam 3 takie same i jedną inną nie wiem ja tak nie lubię mieć bo niby szczegół ale jak już mam robić jak najlepiej to nawet taka pierdoła jest dla mnie ważna