(29-09-2012 10:35:03)nie_mientki napisał(a): [ -> ]A o co chodzi z tym zginaniem kanapy? Już któryś raz widzę motocykl z zadartą kanapą i nie wiem dlaczego.
Wytłumacze Ci
Chodzi o to żeby motor wyglądał "agresywnie" i bardziej "sportowo" . Ścigacze mają w końcu zadarte tyły
Wiocha.
__________________
(27-09-2012 18:20:24)Irek napisał(a): [ -> ]Spawak to obowiązkowy element agrotuningu starego motoroweru. Im głośniej pierdzi tym lepiej. Do pełnego efektu muszą być przycięte błotniki, prosta kiera lub jakaś wzorowana na ścigu, wygięta kanapa i jakiś krzykliwy kretyński lakier . Owiewka "ufo" i naklejki też nie zaszkodzą a respekt pod spożywczakiem i remizą gwarantowany
Nie z tym się nie zgadzam. Owiewka powinna być "Tajger"
(29-09-2012 09:13:48)techa4572 napisał(a): [ -> ]Cytat:Jesli chcesz to zakładać to tego Ogara co na avatarze jest to jesteś idiotą.
W tym problem że to nie do tego Rometa.Już wiem że nie poprawi osiągów a odpowiedzcie mi na takie pytanie
Czy to jest dla was wiocha?
link: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/peln...c1cbd.html
Wstydziłbym się jeździć na czymś takim ja to coś. Ja pierdziele co ludzie okrutnego potrafią zrobić z ładnego Simka... [*]
Ja powiedziałbym inaczej. Spawak-tak, ale tylko wtedy gdy jest wykonany pod konkretny silnik uwzględniając jego charakterystykę. Wtedy to rozumiem. Lepsze osiągi i takie tam. Co kto lubi.
Nie wiem dlaczego krytykujecie spawaki. Dobrze zrobiony spawak nawet na serii lekko podniesie moc a na pewno poprawi elastyczność rometa. Jeśli tylko nie przesadzimy ze strojeniem i stożek końcowy nie będzie miał zbyt "agresywnego" kąta to o wiele lepiej będzie się jeździć takim ogarem. Wygląd jest już kwestią gustu, jednym się podoba, innym nie koniecznie.
PS. Sorki za offtop ale przeglądałem sobie tematy i nie zauważyłem daty ostatniego postu