Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: metaliczne stuki w cylindrze
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Otóż jak jadę i rozpędzę się od 45 do 50km/h to w cylindrze słychać metaliczne stuki, chart nie osiąga takich prędkości powyżej 50 km/h zawsze jest wolniej.
Czego to może byś wina i jakie osiągi charty osiągały na oryginalnym silniku? bo mi ta prędkość co ja mam to tak trochę nie pasuje na charcika.
Co można z tym zrobić?
Mam nadzieje że mnie zrozumieliście.
chart 60 powinien wyciągać
Za wczesny zapłon lub za uboga mieszanka i występuje spalanie stukowe.
Ustaw zapłon na 2,5 mm przed GMP (najlepiej jest zmierzyć czujnikiem, zrobić 2 cechy naprzeciw siebie i ustawić lampą stroboskopową, po remoncie te fabryczne znaki często przestają być użyteczne) i wyreguluj gaźnik . Przyczyną zbyt ubogiej mieszanki może być też łapanie lewego powietrza, i wiadome że jak źle wyregulowany spadają osiągi. Jak nie pomoże to wymieniłbym pierścienie albo całą góre jeśli cylinder ma spory próg
U mnie w Simsonie przy prędkości bliskiej v-maxowi (no , te ok 60km/h i tak leciał) na zużytych pierścieniach też brzęczał i fakt był nieco słabszy .
Chart realnie więcej niż 55 nie poleci, no ale wg licznika który ciągle robi użytkownika w ch*ja to powinien pójść te 60-65 licznikowe .
Miałem podobnie tyle że prawie na każdym biegu tak brzęczał. Wymieniłem pierścienie i nie pomogło. Okazało się że krujec gaźnika się poluzował i łapał lewe powietrze. Po dokręceniu było wszystko ok.
ok ściągnąłem cylinder i zobaczyłem że jeden pierścionek jest pęknięty i oba są już trochę wytarte, jutro możliwe jest że wymienię pierścienie i zobaczymy jak to będzie.
Przekierowanie