17-09-2012, 20:49:28
Stron: 1 2
17-09-2012, 20:52:06
Ustawić zapłon i gaźnik
17-09-2012, 21:14:37
Masz na dotarciu nie?
17-09-2012, 21:20:51
(17-09-2012 20:49:28)Spokey napisał(a): [ -> ]Przed zmianą cylindra i iskrownika wyciskałem 60 km/h
Po wymianie 45-48km/h
Jak myślicie dlaczego tak jest i czy da się to jakoś poprawić ?
jesli ty mi chcesz wcisnąć ze jechałeś komarem 2b 60km/h to nie da rady chyba ze masz jakiś silnik tuningowy to moze i tak
przeczysć gażnik ustaw zapłon i bedzie ok
17-09-2012, 21:34:42
(17-09-2012 21:20:51)MrF4k napisał(a): [ -> ]chyba ze masz jakiś silnik tuningowy
Np. od WSK'i
17-09-2012, 23:12:46
Ja jechałem 60 km/h.
Z górki że aż biegów mi zabrakło
Ty masz chyba go na dotarciu więc więcej nie pójdzie.
W ogóle to prędkość 45-50 to jest maximum.
Większą prędkością zakatujesz na Amen silnik.
Z górki że aż biegów mi zabrakło
Ty masz chyba go na dotarciu więc więcej nie pójdzie.
W ogóle to prędkość 45-50 to jest maximum.
Większą prędkością zakatujesz na Amen silnik.
18-09-2012, 17:12:43
(17-09-2012 21:14:37)romecik1998 napisał(a): [ -> ]Masz na dotarciu nie?
Nom na dotarciu ;]
(17-09-2012 21:20:51)MrF4k napisał(a): [ -> ](17-09-2012 20:49:28)Spokey napisał(a): [ -> ]Przed zmianą cylindra i iskrownika wyciskałem 60 km/h
Po wymianie 45-48km/h
Jak myślicie dlaczego tak jest i czy da się to jakoś poprawić ?
jesli ty mi chcesz wcisnąć ze jechałeś komarem 2b 60km/h to nie da rady chyba ze masz jakiś silnik tuningowy to moze i tak
przeczysć gażnik ustaw zapłon i bedzie ok
Spokojnie 60 poleciał jak dobrze rozbujałem to 63 ,64 ( nie z górki , równy teren )
Nie tuningowany. Oryginalny
18-09-2012, 17:22:41
Licznik zapewne przekłamuje ... Ogar 200 poleci spokojnie 60km/h ale nie komar...
18-09-2012, 18:30:21
Nom na dotarciu
chcesz sobie popsuć silnik?
chcesz sobie popsuć silnik?
18-09-2012, 18:46:38
A gdzie tam 60km/h komarki latają jakoś po 45-50 czasami może troszkę przekroczy 50
18-09-2012, 18:48:41
Nigdy , ale to nigdy nie uwierzę że seryjny 2 biegowy silnik rozpędzi komara,rometa czy co tam innego do 63 na godzinę .
18-09-2012, 18:52:50
V-max realny to 40-45 km/h .
Ja bym przyczyn w silniku nie szukał . Może zmieniałeś licznik albo napęd / linke i teraz prawidłowo pokazuje ?
No chyba że odczuwasz brak mocy to tak jak pisałem wyreguluj gaźnik i zapłon
Ja bym przyczyn w silniku nie szukał . Może zmieniałeś licznik albo napęd / linke i teraz prawidłowo pokazuje ?
No chyba że odczuwasz brak mocy to tak jak pisałem wyreguluj gaźnik i zapłon
18-09-2012, 20:16:24
No nie wierzycie mi ? Tylko dotrę to wam film nagram że zamykam licznik ;]
I linka dobrze podpięta.Nie zmieniane nic od tamtego czasu gdy więcej jechałem :]
Nie ma co się bulwersować że komarek nie da rady
Może wy macie za słabe motory
45 to ja cisne we dwie osoby
I linka dobrze podpięta.Nie zmieniane nic od tamtego czasu gdy więcej jechałem :]
Nie ma co się bulwersować że komarek nie da rady
Może wy macie za słabe motory
45 to ja cisne we dwie osoby
18-09-2012, 20:20:10
liczniki rometowskie przekłamują nie ma sie czym sugerować gps zmierz
18-09-2012, 20:42:16
Powiedz mi z jakiej to ze przepaści on jechał 60?
49 to moooże z górki a tak to nie możliwe...
Mój 50-T-1 jedzie przy piłowaniu 59 a 2 biegowy pomarańcz leci całe 40...
49 to moooże z górki a tak to nie możliwe...
Mój 50-T-1 jedzie przy piłowaniu 59 a 2 biegowy pomarańcz leci całe 40...
Stron: 1 2