1-hmm to już witać są wymysły chińskich cylindrów. Cylinder byś miał chyba do wymiany najlepiej na oryg.
2- no bardzo agro tuningu to tu nie ma ale błotnik i amory tył i by było okej.
Sam nie wiem wziął bym tego 2.
Najchętniej wziąłbym pierwszego z silnikiem drugiego
A manetki? W tym drugim podejrzanie wyglądają, nóżka jak w rowerze...
2 lepszy
Też się za drugim skłaniam, bo to parę minut samochodem ode mnie
A przód - pójdzie jakoś błotnik przywrócić oryginalny? Bo mocowanie jakieś takie dziwne jest...
Napewno da się coś z tym zrobić, musiałbym widzieć to mocowanie z bliska
Na zdjęciach dosyć dobrze to widać
ale z bliska jeszcze lepiej . A kiedy masz zamiar go kupić ?
Myślałem nad przyszłym tygodniem
A tak z ciekawości - ile taki Ogarek może pojechać?
dobrze widać że ktoś przerobił te mocowania na takiejak w jawie i odcioł orginalne. więc raczej musiał byś kupić inne golenie z błotnikiem lub całe zawieszenie żeby to fajnie wyglondało.
Myśle że to 55/60 napewno pojedzie
No to już nie komar
Ale rozblokowany czy blokowany te 55/60?
blokowany a odblokowany 70
No to pasuje
W razie czego rozblokować to raczej niewielka filozofia
W takim przypadku będę się starał o tego drugiego
ja mam 84 i jest zablokowany dlatego v-max 55 km/h
84 r i zablokowany
tylko zobaczyłem na kruciec ssacy gaznika iodrazu poznałem ze to blokowane gówno .