Już kiedyś wspominałem - otóż mam wolny i niepotrzebny w sumie silnik S38, który ma zamiar wyremontować - ale, chciałbym jednak przydać mu trochę szybkości, coby Komar szybciej latał
Ale jest i druga sprawa - chcę to zrobić jak najmniejszym kosztem oraz bez przegięć
Tłok i cylinder do wymiany - obecne są w stanie tragicznym... także założę tą allegrowską niby-sześćdziesiątkę - która, umówmy się, wiele nie da. Także co jeszcze mogę zrobić? Podpiłować te kanały (opisy są podane na pięćdziesiątki, czy z tą niby-60 mam zrobić tak samo?)? Może coś z gaźnikiem (K60B za drogi, da się coś zdziałać z fabrycznym?)? Jakieś jeszcze propozycje?
k60b za 75zł nówka oryginał w tym sklepie co ja kupuje czesci
a z oryginalnym gaznikiem to duzo nie zrobisz mozesz załozy mu gaznik gm13f bo tam były wieksze dysze
To podaj sklep, jestem ciekaw
Aczkolwiek 75 zł to i tak dużo... a jakaś wymiana dysz czy coś? Jakoś nigdy się nie zagłębiałem w mój gaźnik
http://www.skuterdebica.hg.pl/index.php tutaj masz link do stronki sklepu,na stronce maja mało czesci wystawione ale w sklepie maja wszytsko i k60b za 75zł,ja tyle płaciłem za nowy oryginalny,wymiana dysz da to ze bedzie dostawał wiecej paliwa i powinno dac to cos mocy ale i zwiekszy sie spalanie.
Na K60B mniej pali. Różnica w mocy jest odczuwalna ale największą zaletą jest stabilna praca, łatwy rozruch, bardzo dobre wkręcanie sie na obroty
4 konie z komara to chyba niemożliwe
Chyba jak dasz mu turbinę
Moim zdaniem to nie ma co modyfikować komarka
Jaki jest taki jest . Jak coś to kup sobie do niego silnik z charta to poczujesz różnicę
tylko ta radość, którą daje samo przerobienie silnika...
a potem jak to będzie działać to duma z siebie i można cię chwalić mocnym s38, bo jak silnik z charta włożysz to on sam w sobie jest mocny, a poza tym silnik do charta trochę kosztuje.
Nie będę wkładał innego silnika, bo mam zamiar przywrócić życie temu S38, który leży w szopie i kwiczy
A ten cały "tuning" to robię przy okazji i nie dla 4km tylko dla paru km/godz więcej
Witam.
żeby nie zakładać podobnego tematu o gaźniku k60b zapytam krótko i szybko
ile jest przeróbek żeby założyć gaźnik K60B to silnika S38?? bo na moje oko chyba będę musiał linkę gazu też kupić z całą końcówką to prawda?
nie! gaźnik k60b wejdzie bez żadnego problemu na starym osprzęcie.
DZIĘKI
a jaka jest znajomość szybszego zepsucia się silnika itp? czy wg ktoś testował?
po zastosowaniu k60b to silnik nie dostaję za mocno w dupę, więc pojeździ długo.