Fajny pomysł z tą taką blachą ryflowaną.
ładny ten simson a ile zapłaciłeś za to wszystko co do niego włożyłeś?
Hmmmm jak tak wszystko zliczyć to wyjdzie ok. 3800zł z hakiem
a jeszcze czeka mnie malowanie ponieważ poprzedni właściciel malował go w zimę ;/ Komentować dalej
(08-09-2012 20:02:10)Sr-ka napisał(a): [ -> ]Hmmmm jak tak wszystko zliczyć to wyjdzie ok. 3800zł z hakiem a jeszcze czeka mnie malowanie ponieważ poprzedni właściciel malował go w zimę ;/ Komentować dalej
co ma zima do malowania???
Musi być temp. powyżej zera bo się farba łuszczy.
no to ja wiem że musi byc ciepło ale przecież poprzedni właściciel chyba nie był taki głupi i nie malował na mrozie na dworze a w garazu raczej grzejnik jest zimą więc warunki normalne
może na syf nieodtłuszczony malował a do malowania to chyba od +5 albo +8 chyba takie jest minimum
To był młody łepek
jak sprzedawał to mówił że rozebrał go do malowania a potem jak składał to w tej elektryce tak namącił że na końcu wszystkie żarówki poszły z dymem
do tego musiałem wymieniać głowice bo się naczytał jakiś bzdur na forach że jak coś spiłuję to będzie szybszy, spiłował tak że tłok walił o świecę
Malował go w garażu gdzie nie było grzejnika, zimno jak nic
Mały upp.
Walka z elektryką:
http://imageshack.us/f/829/uhmw.jpg/
http://imageshack.us/f/825/rnjp.jpg/
Do simka również trafił Gaźnik Bing 17 od użytkownika Lisciu95
Rozkręcony:
http://imageshack.us/photo/my-images/580/6dug.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/90/ok64.jpg/
Z montażem miałem lekki problem, otóż ukręciła mi się śruba od ścisku króćca Założyłem inną, wszystko podłączyłem i co dziwne odpalił z kopa. Przez minutę pięknie się wkręcał, ale po czasie coś mu odbiło i nie chciał się w ogóle wkręcać na wysokie. Cały czas na niskich pracował, a gdy dałem mu gaz to się mulił tak jakby go zalewało. Ssanie regulowałem, dysze zmieniłem, pływak ustawiłem, iglicę również i nic. Dopiero po czasie kiedy zakręciłem kranik zaczął się wkręcać na obroty. Wsiadłem i postanowiłem się przejechać, niestety simek nie chciał wkręcać się do max obortów. W połowie przerywał i się mulił.
Zamieniłem go z powrotem na 16n3-4 i podjechałem do Babiaka, mechanik powiedział że przyczyną jest linka ssania. A dokładnie pancerz który jest za długi, przez co ssanie było ciągle włączone. Skrócił lekko pancerz i Simson pięknie palił
Tutaj już Bing siedzi na swoim miejscu:
http://imageshack.us/photo/my-images/560/g0n4.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/189/8c5n.jpg/
Jeżeli chodzi o osiągi to wydaje mi się że jest minimalnie lepsza reakcja na gaz, a jeżeli chodzi o prędkość to osiągałem po prostej 65km/h (Gps) a na liczniku było 74km/h.
Spalanie jeszcze nie wiem jakie, ale już niedługo się dowiem
Plany na jesień i zimę 2013:
Nowy cylek 60 almot na tłoku Meteor
Regeneracja sprzęgła
Dalekie plany...
Zapłon Langfang Kokusan
Reflektor przedni na żarówkę H4
Malowanie simka
Bardzo dalekie plany....................
Kupić Simsona S51 Enduro do remontu
Niezłe plany oby tak dalej
k:
Fajny ten simek!!
Też miałem taki blachy na podłodze
Licznik strasznie w nich oszukuje, u mnie o 15 oszukiwał .