witam Kolejnego "Komarzystę"
też Mam Komara to znaczy dwa jeden z silnikiem jajko 2 biegi a drugi z silnikiem 019 3 biegowym z długim siedzeniem . A jakich części potrzeba ci?
no już wszystko kupiłem, silnik rozłożyłem na proszek.
mam parę "trudnych" pytań:
1 Jak wyglądają zabezpieczenia tych trzech pręcików w sprzęgle? bo miałem jakieś gwoździe tam powkładane :/
2 Czy uszczelniacze na wale muszą być w takiej metalowej obudowie?
3 Ile oleju wchodzi do silnika?
4 Czy pierścienie we wszystkich modelach są takie same, czy są różne?
5 Czy to normalne że tarcze sprzęgłowe mają duży luz w koszu i ścinają się o rant?
6 Ile jest tarcz sprzęgłowych i przekładek?
7 Czy jest gdzieś w internecie jakiś katalog części, albo książki w stylu "jeżdżę motorowerem ..."
Siemanko ; p
Pytania do innego działu ; p
siema
siemano też jeżdżę komarkiem na co dzień, dziennie robie około 20km
siema
No Elo
odp na twoje pytania
1 idą tam zawleczki nie gwożdzie
2 nie muszą
3 do mojego t-1 weszło ponad pół litra czyli u cb tez
najlepiej odkręć taką srubke po boku na deklu sprzęgła i zacznij lać olej jak zacznie wychodzić tą dziurką to znaczy że tyle ma być
4 rozmiar pierśćienia zależy od szlifu i rozmiaru tłoka
023 017 019 025 s38 są takie same niewiem jak w charcie
5 troszke luzu mają
6 dwie tarcze sprzęgłowe
7 nie wiem nigdy nad tym nie myślałem
eloszka !! Też posiadam komara 2352
na allegro jest żółta książka "Obsługa i naprawa Romet " mam ją