02-09-2012, 23:57:07
Stron: 1 2
03-09-2012, 01:24:24
Myślę, że za taką cenę spoko, nawet bez papiera. Ile może kosztować szlif takiego cycka ?
03-09-2012, 08:45:02
warto szlif a cylka może sam zrobić
03-09-2012, 08:50:47
Trzeba robić szlif obu cylindrów i kupić kpl nadwymiarowych tłoków z pierścieniami , koszt ok 100 zł + kpl tłoków tu już zależy, można kupić i takie CX za 75 http://moto.allegro.pl/tloki-jawa-350-ts...14400.html a potem płakać że puchną albo porządne http://moto.allegro.pl/jawa-350-ts-org-c...59566.html więc sam remont wyjdzie więcej niż motor, i to zakładając że dół silnika i osprzęt jest dobry . Jeśli jeden gar jest już tak wylatany że kompresja jest tak niska że nie załapuje to niczego dobrego bym sie nie spodziewał . Jeśli ma rysy to równie dobrze mogło wypaść kiedyś zabezpieczenie sworznia, jak tłok został w tym momencie przyblokowany wał mógł ucierpieć
03-09-2012, 12:34:00
jak pali na jeden gar to może być wina zepsutego kondensatora, kolega tak miał w cz 350, a jak rysy, to się nie obejdzie bez szlifu albo wymiany cylindra, ale jak za tą cenę to wg. mnie warto bo w miarę ładna
03-09-2012, 12:52:11
ja bym nie brał bo dasz mało kasy a włozysz w remont i widze ze z tyłu kostka jest to była katowana ostro albo po lesie jezdzone było nia.taka jest moja opinia o tej jawie
03-09-2012, 12:54:28
Szlif cylindrów + dobre tłoki i pierścienie to 120 zł tyle ja płaciłem
04-09-2012, 15:22:08
jak jest kostka to nie znaczy że była katowana, może po prostu chciał mieć taką oponę, lub nie było innych w sklepie, są różne scenariusze, ale jak w cylindrze są rysy to może być że gościu jej nie żałował, a tak nawiązując do tej kostki to nie widać żeby była jakoś mocno starta była, to kapcia raczej w najbliższej przeszłości nie palił.
04-09-2012, 15:30:16
(04-09-2012 15:22:08)kw112 napisał(a): [ -> ]jak jest kostka to nie znaczy że była katowana, może po prostu chciał mieć taką oponę, lub nie było innych w sklepie, są różne scenariusze, ale jak w cylindrze są rysy to może być że gościu jej nie żałował, a tak nawiązując do tej kostki to nie widać żeby była jakoś mocno starta była, to kapcia raczej w najbliższej przeszłości nie palił.
ja znam osoby króre zakładaja kostke po to zeby katowac motor ale kazdy ma inne zdanie
04-09-2012, 16:10:03
ważne ze kompletna i nawet w dobrym stanie . ja bym brał odrazu ta jawe za ta cene
04-09-2012, 20:46:46
Sprzęty za taką kase to tylko na części sie kupuje . Jak chcesz kupić porządną Jawe sprawną i z dokumentami to warto wziąść ten złom na części, to jednak komfort jak w sprzęcie coś sie zepsuje i wykręca sie z drugiego części
05-09-2012, 21:10:43
Ja chciałem kupić tą jawę, żeby po [polnikach poszaleć.
Teraz znalazłem jawę Czezet 175 na chodzie , w dobrym stanie ale bez papierów.
Poniewaz jej właściciel zmarł , brat nie robił sprawy.
Za 350zł.
Teraz znalazłem jawę Czezet 175 na chodzie , w dobrym stanie ale bez papierów.
Poniewaz jej właściciel zmarł , brat nie robił sprawy.
Za 350zł.
05-09-2012, 22:57:40
ja bym ja kupił nawet jak by miała wał do wymiany . nie zastanawiaj sie tylko bierz ja
05-09-2012, 23:04:39
A jak cos znazł bym kupca na taka jawe?
06-09-2012, 08:19:41
czemu nie, jawa ładna, troszkę kosmetyki i sprzedasz ją z dużym zyskiem no może nie aż tak dużym, ale zawsze.
Ale jak widzę ona już jest nieaktualna.
Ale jak widzę ona już jest nieaktualna.
Stron: 1 2