28-08-2012, 23:33:22
Witam.
Ostatnio coś podkusiło mnie by podregulować zapłon w moim Charcie. Zdjąłem dekiel z silnika. Magneto obcierało o iskrownik. Zdjąłem równierz magneto powoli obróciłem kopnikiem i zauważyłem że wał ma wyraźne bicie. Silnik jest po remoncie (szlif, regeneracja wału, nowe łożyska, simeringi itd.). Silnik był składany na ciepło bez pomagania sobie młotkiem. Zrobilem na nim dopiero 200km. Jaka może być przyczyna? Przed założeniem silnika ustawiałem zapłon i wszystko było git. Czy może to być wywołane zbyt cienką uszczelką pod cylindrem?
Pozdrawiam
Ostatnio coś podkusiło mnie by podregulować zapłon w moim Charcie. Zdjąłem dekiel z silnika. Magneto obcierało o iskrownik. Zdjąłem równierz magneto powoli obróciłem kopnikiem i zauważyłem że wał ma wyraźne bicie. Silnik jest po remoncie (szlif, regeneracja wału, nowe łożyska, simeringi itd.). Silnik był składany na ciepło bez pomagania sobie młotkiem. Zrobilem na nim dopiero 200km. Jaka może być przyczyna? Przed założeniem silnika ustawiałem zapłon i wszystko było git. Czy może to być wywołane zbyt cienką uszczelką pod cylindrem?
Pozdrawiam