Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: remont dezamet 023
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Do tyłu- tak jak normalnie kopiesz.
najłatwiej bedzie jak założysz sobie kopkę i nią bedziesz naciągał zrób tak jak napisali wyrzej tylko z kopką a jak już naciągniesz to przestawisz kopke żeby prosto była i juzSmile
teraz to mam znowu cyrk dzisiaj jeszcze założyłem nowe sprzęgło (komplet naprawczy+sprężnyna) taki:
http://www.lantis.pl/zestaw-naprawczy-sp...-1054.html
naciągnełem sprężyne kopnika tak jak mi napisaliście i jest taki objaw że jak się kopie na luzie to nie kręci wałem a jak się wyczepi linkę sprzęgła to wtedy kręci i jak się pcha motocykl na luzie to czasami zaskakuje jak by był na biegu i jak skręcałem tylne koło to jak dokręciłem śruby to nie dało się koła ruszyć dopiero jak popuściłem koło to się dało kręcić ale się koło przestawiało a wiem że tam musi być mocno dokręcone.
niestety nie moge edytować wiec jak to jest z tymi numerami silnika bo ja mam 017 a nie 023 na początku i jest to jakaś duża różnica w porównaniu do 023 ?
jeżeli chodzi o sprzegło to najprawdopodobniej musisz popuscić linke na naciągu a jeśli to nie pomoże musisz przestawic popychacz na frezie przy sprzęgle z tylnym kołem to musisz pobawić się z podkładkami pod bebnem tak by nic nie obcierało nic
silnik 017 ma biegi w rączce i sprężynę od kopki w silniku a 023 ma biegi w nodze i sprężynę na wierzchu
masz łożyska czy wianki ???Smile
ja myślę że wstawię z powrotem tę sprężynę od sprzęgła co była bo była trochę ubita a regulować na lince to już nie ma z czego w kole mam (linka z motorynki bo tylko taka pasowała) łożyska wianki były w poprzednim kole 15 cali a mam jeszcze jedno koło tyle że od ogara 200 i tam zobaczę jak jest .ja to mam dziwny silnik niby ma oznaczenia z 017 a ma sprężynę na wierzchu i biegi w nodze a z tym popychaczem to muszę wtedy pokombinować bo te sprzęgło to nowe i sprężyna jest nowa więc może trzeba innaczej ustawić tę dzwignie bo ją też się reguluje w czasie jak sprzęgło się zużywa(a i te sprzęgło co wymontowałem to miało luzy na uchwytach tam gdzie zabezpieczenia przechodzą i żałośnie cienke te wkładki z korkiem ,a czy warto się bawić w te zestawy na 60 ccm czy zamontować zestaw 50ccm ?
z kołami to kombinuj bo innego wyjścia nie ma z tym silnikiem to nie jest nic dziwnego bo te zmiany co są w twoim mozna bardzo łatwo zrobić bez problemów Jeżeli chodzi o te zestawy to lepiej 60ccm bo to zawsze troszke więcej może nie bedzie jakiś tam wielkszej mocy niż 50cm ale zawsze troszke po co kupować 50 jak za te same pieniadza można miec 60 poza tym nie słuchaj ludzi którzy bedą ci gadać rób szlif bo 60ccm puchnie tłok gówno prawda jak dobrze dotrzesz to naprawdę super nic nie dzwoni nic nie stuka Mam w 4 motorach takie zestawy i w żadnym nic nie puchło (w tym 1 cross impex)
podobno to zestawy almotu są trochę lepiej wykonane od cx prodakszyns
a dziś nic nie grzebałem bo póżno z roboty wróciłem i w moim temacie nam napisane o zakupie instalacji elektrycznej
jak będe grzebał to zrobie zdjęcia z numerem seryjnym 017 i ze zdjętym lewym deklem.
zestawy almotu to najlepsze zestawy
a wał 2biegi to jakiej firmy szukać no i z łożyskiem igiełkowym
szukaj z łożyskiem o firme ciężko jeżeli chodzi o nowe produkcje
a łożyska to skf albo fag uszczelniacze to samo ?
jeżeli chcesz robić barrdzo porządnie to fag! skf nie polecam bo łatwo trafic na podróby Ja osobiście polecam polskie łożyska FŁT c3 jak dla mnie najlepsze
fłt to ja mam w szlifierkach i dają radę a łożyska to będe kupywał exstra w sklepie z łożyskami a jakie firmy mają być uszczelniacze ?
Nie ma firmy chociaż czasem coś tam pisze na nich np hugo inco . Obojętnie jaka firma aby wymiary się zgadzały
Stron: 1 2 3
Przekierowanie